betty pariso

Konusu 'Uluslararası Vücut Geliştirme' forumundadır ve StRoNgMaN tarafından 17 Ağustos 2006 başlatılmıştır.

  1. StRoNgMaN
    Offline

    StRoNgMaN Yeni Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2005
    Mesajlar:
    462
    Beğenileri:
    73
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    sporcu
    Yer:
    istanbul
    [​IMG]



    [​IMG]
     
  2. emrah
    Offline

    emrah Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2005
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    124
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Personal Trainer
    Yer:
    istanbul
    valla dıcek bır sey yok kadın asmıs artık cok guzel yaa ama beyaz elbıselı fotosundan korktum
     
  3. kreodaites
    Offline

    kreodaites Üye

    Katılım:
    8 Mart 2006
    Mesajlar:
    121
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    ankara
    Bunun erkek olmasına "ramak" kalmış artık onu siz daha iyi bilirsiniz...
     
  4. little_huge
    Offline

    little_huge Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    113
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    gebze
    anladıııım :D baya güldüm süper ince bi espri :lol:
     
  5. javsin
    Offline

    javsin Üye

    Katılım:
    11 Mart 2006
    Mesajlar:
    214
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    İZMİR
    hiçte hoş değil bence arkadaşlar...
     
  6. HuSeYiN
    Offline

    HuSeYiN Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2006
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    vucut gelistirme uzmanı
    Yer:
    istanbul
    çok harika bence emege saygı..elini öpmek lazım hanfendinin:=) :D
     
  7. Pump Forever
    Offline

    Pump Forever Özel Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2006
    Mesajlar:
    990
    Beğenileri:
    432
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ihracat Uzmanı
    Yer:
    Istanbul
    igrenc ki ne igrenc..
    emege saygı duymak lazım ama egri oturup dogru konusalım.. estetik icin yaratılmıs bi warlıgın, kendi vücudunu bu denli rezil etmesine saygı duymam sahsen...
     
  8. boxer
    Offline

    boxer Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    372
    Beğenileri:
    55
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    istanbul
    hanfendinin mi adamın desen daha ii olurdu ayrıca çok iğrenç bi durum bence tartışılması bile saçma.
     
  9. zagortenay
    Offline

    zagortenay Yeni Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2006
    Mesajlar:
    384
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    eskişehir
    Dizkapaklarına dikkat edermisiniz.O bölgede deformasyonmu var yoksa selülit sporcu bayanlarıdamı vurmuş.
     
  10. wolveron2
    Offline

    wolveron2 Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2005
    Mesajlar:
    205
    Beğenileri:
    122
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar ithalat/kurumsal satış
    Yer:
    İSTANBUL/mecidiyeköy
    Ya bu bayanlar neden bizim hormonu sahipleniyorlar yaa.Yok işte doğuştan yok onlarda..olduğu zamanki halide şekil a da gözüküyor.. :roll:
     

Sayfayı Paylaş