Best-Model İçin Program?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Ceybi tarafından 16 Şubat 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Ceybi
    Offline

    Ceybi Üye

    Katılım:
    16 Şubat 2015
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Herkese Merhaba

    BestModela hazırlanmak için belirlenmiş sabit bir program varmı acaba? Yani hacim almadan bir manken vücudu nasıl yapılır.Forumu araştırdım bulamadım diye konu açmak zorunda kaldım.Bi kaç başlık gördüm ama hepsinde alakasız cevaplar vardı:S
    Şimdiden cevaplar için teşekkür ederim.Başlıkta ve soruda bi yanlış yaptıysamda yönetici arkadaşlardanda özür dilerim.
     
  2. Orhun Şen
    Offline

    Orhun Şen Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2013
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Bodybuilder,Fitness Model,Model bu arkadaşların hepsinin idmanları %90 benzer şeylerdir.Beslenme nasıl bir görüntü alacağını belirler kardeşim sen best-model tarzı bir vücut istiyorsan ağırlık+kardiyo ile karıştırılmış bir programı temiz bir beslenmeyle birleştirirsen istediğin görüntüye ulaşırsın ama idmana iş gelince bu üç tipte nerdeyse aynı tarz idman yaparlar
     
  3. Ceybi
    Offline

    Ceybi Üye

    Katılım:
    16 Şubat 2015
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    bana her ikisininde birbirinden farklı çalışmaları olduğu söylendi. normal bodybuilder gibi çalışırsansa manken vücudu yapamassın dediler.Normal alt yapım biraz olsun var onun için çalışıp hacim kazanmak yerine yerimde sayıp kas yapmak istiyorum sadece.
     
  4. fatihciftaslan69
    Offline

    fatihciftaslan69 Üye

    Katılım:
    15 Ocak 2015
    Mesajlar:
    47
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    8
    Bence mankenlerin vucut yag orani yuzde 7-8 falan olmali genis omuz ve buyuk kol bu kadar yani
     
    Ceybi bunu beğendi.
  5. Ceybi
    Offline

    Ceybi Üye

    Katılım:
    16 Şubat 2015
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Vucüt yağ oranımı ölçmedim ama omuz ve kollarım iyi sayılır
     
  6. zeo64
    Online

    zeo64 Co-Moderator Yönetici Co-Moderator

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenileri:
    1.424
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Kocaeli Üni.Bilg.Müh.Öğrencisi
    Yer:
    Kocaeli / Uşak
    farklı bir şey yok fitness modeller ve vücut geliştirmeciler arasında.olay sadece kütleyle ilgili,yeni bir sporcuysanız zaten birkaç yıllık sağlam bir çalışmayla ulaşılabilir gereken fiziğe.fakat best model olmak icin fizikten öte bazı şeyler gerekli.
     
  7. Ceybi
    Offline

    Ceybi Üye

    Katılım:
    16 Şubat 2015
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Ne gibi bazı şeyler?
     
  8. zeo64
    Online

    zeo64 Co-Moderator Yönetici Co-Moderator

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenileri:
    1.424
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Kocaeli Üni.Bilg.Müh.Öğrencisi
    Yer:
    Kocaeli / Uşak
    best model olmakla ilgili upuzuun bir konu vardı,ilgilenen üyelerin birbirlerini bilgilendirdigi.orayı okuyun.boy uzunlugundan karizma-yakışıklılık'a kadar çok kriter önemli best model olmak icin.
     
  9. Ceybi
    Offline

    Ceybi Üye

    Katılım:
    16 Şubat 2015
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Konuyu
    konuyu bulamadım. Ama boy 1.88 kilo 90 yakışıklı olup olmadığıma pek bişey diyemiyeceğim:))
     

Sayfayı Paylaş