Beslenmeye göre supplement önerisi Önemli

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve bkzHalo tarafından 7 Mart 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. bkzHalo
    Offline

    bkzHalo Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2015
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Şimdi şöyle:
    Kahvaltı 7 dilim peynir
    3 dilim domates
    Çay
    Çok az ekmek


    Öğlen 2 gibi:
    Okul yemekhanesi(öğlen 2 ,spordan 15 dk önce)=Bir tabak havuc Mor turp marul,Çorba,2 tane tam buğday ekmeği 8.82 gr protein var ikisinde toplam,Yağ toplam 4 gr falan,Karbonhidratı fazla zaten,Ana yemekler kesin karbonhidratlı bir şey var örn: pilav makarna bulgur nohut,Öbür ana yemek ise kesin tavuk veya et oluyor.
    Sonra spor.
    Spordan cıktıktan sonra Öğlen 2 de yediğim yemeğin aynısı.


    Akşam 9 10 gibi:
    Yurttaki çıkan yemek,Burdada çorba,kesin karbonhidrat ağırlıklı bir şey,öbür ana yemekse bazen proteinli tavuk vs. bazen yeşil sebzeler ıspanak türlü vs.

    Öğlen 2 den önce ve aksam yatmadan toplamda 2 tabak corn flake
    100 gr falan ediyor en fazla 83 carb,13 ü şeker bunun,6 gr protein,1 gr yağ.



    Açıkcası 2 den fazla supplement almayı düşünmüyorum ama beslenmeye bakarak ne almam gerektiğini söylerseniz sevinirim.Bana kalırsa fazla carb alırken,yeterince protein alamıyorum.
    Tavsiyelerinizi bekliyorum.
     
  2. Body06
    Offline

    Body06 Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    553
    Beğenileri:
    194
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Bir dönem yurtta kaldığım için halini iyi anlıyorum. Dürüst olmak gerekirse çok iyi bir program değil, ama şartlarını düşünürsek yapabileceğinin en iyisini yapmaya çalıştığın ortada. Benim sana tavsiyem kaldığın odana bir yumurta pişirici alman. Gayet ucuz ve iş görür bir makina. Yumurtaya dair bir alerjin yoksa bu makina ile bir anda 7 adet yumurta hazırlayarak sabah kahvaltılarına veya antrenman sonrasında aldığın/alabildiğin proteinlerin yanına koyarak protein alımına güzel bir katkı sağlayabilirsin. Bunun dışında yağsız ton balığı ve süt gibi ürünler tüketerek protein miktarını artırabilirsin. Supplement olarak da şu anlık protein tozu öneririm. İlla yanında bir supplement daha alayım dersen bu da kreatin olur. Ha bir de unutmadan corn flakes yerine yulaf yemen daha kaliteli bir karbonhidrat ve lif kaynağı olur senin açından.
     
    bkzHalo bunu beğendi.
  3. bkzHalo
    Offline

    bkzHalo Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2015
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Ahahah hocam yumurta pişirici aldık zaten odaya onunla yapıyoruz da günde 7 yumurta hadi diyelim 5 olsun 3 günde 15 tane yapar 6 günde 30 yapar 30 luk yumurta 10 lira falan yani aylık 40 tl.Lifalif yiyordum lakin corn flakese geçmemin sebebi lifalifin tadını cok sevmemem.Muz ve üzümle almaya kalktığımda buda ek masraf yaratıyor ki bunların hepsini topladıgım zaman fazla bir para yapıyor öğrenci için.Aynı zamanda şeker oranı corn flakesten fazla olmuş oluyor böyle.Dediğin gibi elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum.7 liraya tam piliç çevirme varmış aslında adamla anlaşıp 5 liraya falan alsam iyi bir protein kaynağı olabilir bana.Derisini yemeden tam et yerlerini yediğim takdirde 60 gr falan protein yapar.Günde 3 yumurta desem 75 gr etti.Okulda ve yurtta yediğim yemeklerle 100 üstü 110 gibi bir civar yapar.Bir de sabah yediğim peynir corn flakesle içtiğim 1 l sütle 135 gibi bir civar yapar.Elimden gelenin en iyisi bu.
     
    Son düzenleme: 16 Mart 2016

Sayfayı Paylaş