Beslenmemi arttırdım fakat kilo verdim

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve SemihCebraiL tarafından 28 Nisan 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. SemihCebraiL
    Offline

    SemihCebraiL Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2012
    Mesajlar:
    588
    Beğenileri:
    257
    Ödül Puanları:
    73
    Sabahları 200gr meyveli fındıklı yulaf ezmesi yiyorum yarım yağlı sütle birlikte 2 gr balık yağı spor öncesi saat 12:00 civaro 200gr tavuk yarım tencere bulgur pilavı spor sonrası bir muz 1 ölçek protein tozu + bcaa evde saat16:30 civarı 200 gr tavuk yarım tencere bulgur pilavı soda akşam 100gr salatalı balık
    Sanırım tam 2 hafta oldu fakat 76kg dan 75.6 ya düşmüşüm sıvı olarak vermişim yağ olarak 100 gr almışım %13.9 olmuşum fakat kas kütlemde bir artış yokmuş -_-
    Antrenmanımı da bu şekilde beslenmeye başladığımdan beri 3 gün spor bir gün dinlenme şeklinde yapıyorum
    Program: 1. gün göğüs-triceps 2. gün sırt-biceps 3. gün bacak-omuz
    incline db fly 10 8 6 6
    incline db press 8 8 8 6
    decline db press 8 8 8 6
    flat db press 10 8 6 4
    low pulley cable crossover 10 8 8 6
    bench dips 10 8 6 4
    lying triceps extension 10 8 6 4
    overhead dumbbell tricep extension 10 8 6 6
    -----------------------------------------------------
    deadlift 12 10 8 6
    lat pulldown 10 8 6 4
    chinup 8 8 8 6
    row machine 10 8 6 4
    high cable lat pulldown 10 8 8 6
    cable closegrip curl 8 7 6 5
    preacher curl 8 7 6 5
    hammer curl 10 8 6 4
    -----------------------------------------------------
    squat 10 8 6 4
    deadlift (hamstrin) 10 8 6 4
    front squat 10 8 6 4
    calf 12 12 12 12
    db shoulder press 12 10 8 6
    cable lateral rise 12 10 10 8
    arnold press 12 10 8 6
    reverse peck deck 12 10 8 6
    shrug 12 12 12 12
     
  2. SemihCebraiL
    Offline

    SemihCebraiL Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2012
    Mesajlar:
    588
    Beğenileri:
    257
    Ödül Puanları:
    73
    eksik ya da yanlis mi actim konuyu cevap verecek kadar kaale alan olmamis o_O
     
  3. iracible
    Offline

    iracible Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2012
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    selam
    birinci olarak kilo almaya yönelik çalışma yapıyorsan 3 set ve en fazla 8 tekrar yapmalısın. daha fazla çalışmak daha fazla kalori harcamak demek olduğu için hiç işine gelmez. 3 set 8 tekrar hacim yapmak için idealdir. yulaf yiyorsan meyveli olanını yeme derim, yanlış hatırlamıyorsam karbonhidrat miktarının yarısından daha fazla şeker vardı. yinede ambalajından kontrol et.

    senin şuan protein tozu + bcca kullanacağına gainer kullanmak gerekiyor, yada gainer kullanmak daha işine gelir diyeyim. bence gainer kullanırsan, düzenli de besleniyorsan eğer(her gün balık/tavuk - yulaf/makarna/pilav ını yiyorsan) kesinlikle ayda EN AZ 4 kilo alırsın. en az. ama dediğim gibi çalışma programın çok önemli, 3 set 8 tekrar yapman gerekiyor. 2. yada 3. ay her gün tek kas grubunu çalıştıracağın asıl programa geç derim. tabi forumuda araştır, çok fazla bilgi var. kolay gelsin başarılar
     
    SemihCebraiL bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş