Beslenmemde Sorun Varmı?

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve harekir1 tarafından 6 Aralık 2012 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. harekir1
    Offline

    harekir1 Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2012
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaslar ben sabahlari 50gr mandira peyniri 2 yumurta 1 bardak cay az bisey ekmek ve 20 gr tuzlu yogurt yiyorum oyle yemeklerini pazartesi sali ve carsamba yemiyorum persembe cuma hastanede stajyerlik yaptigim icin ne cikarsa ekmeksiz yiyorum cumartesi pazar ise annem ne yaparsa onu yiyorum aksam yemeklerimde ise yine annem ne yapmissa az ekmekle az yemek yiyerek kalkiyorum sonra kilo vermek istiyorum bunun icin carsamba pazar haric yuruyusten once 1 bardak nescafe iciyorum enerji ve yaglarin yakimini hizlandirsin diye ve tam 1 saat yuruyus hizli yuruyus ve kosu karisik yapiyorum benim amacim 4 5 ayda 75 kiloya inip vucudumun ust taraflarini biraz sisirmek. bu arada ben 103 kilo 180 cm boyunda ve 16 yasindayim sizce amacima ulasabilirmiyim simdiden tesekkur ederim herkese....
     
  2. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.326
    Beğenileri:
    841
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Amacınıza ulaşabilirsiniz , ama beslenmenize dikkat edin ekmek her öğün birazcık tüketebileceğinizi söylemişsiniz bunu şimdilik 1 adete indirin 1den fazla yemeyin öğün başı maksimum 1 dilim ekmek , sonrası kepekli , tam tahıllı tercih edin , şişirmekten kasıt vücudun üst tarafını geliştirmekse vücudu bir bütün olarka görmenizi tavsiye ederim.Sadece yürüyüş ile ilerlemeyin , size tavsiyem evde yapabileceğiniz cardio programlarını üreten bir çok antrenörler var , p90x cardio , plyometrics tarzı çalışma stillerini deneyerek kilo vermek için çaba gösterin.Yürüyüş kalori yakımına yardımcı olabileceği gibi koşuyu ve bunların hızını artırmak size amacınıza yönelik daha büyük avantaj verir bu yüzden koşu yapmaya hep önem verin.Normal cardio haricinde , HIIT Cardio tarzını araştırmanızı ve daha hızlı yakım için iyi olduğunu öneriyorlar bu sıra , ayrıca cardioyu çeşitlendirmeniz kalori yakımında avantaj olabilir , salonda gitmiyorsunuz galiba ozaman yapabileceğiniz şeyler dediğim gibi fitness programları var onlar haricinde ip atlama , yürüyüş , koşu , bisiklet , merdiven çıkma bunları bir kombine haline getirip haftada en az 4 gün yapmanız (en az yaptığınız bu günlük antremanlar 45dk sürsün) kilo vermenizie yardımcı olucaktır.
     
  3. harekir1
    Offline

    harekir1 Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2012
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    cok tesekkur ederim ama bana onereceginiz bir program varmi zayifladiktan sonra yapabilecegim benim vucudum ters ucgen seklinde bunu normal ucgen yapmak istiyorum
    simdiden tesekkurler
     
  4. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Değerli üyemiz ;
    Forumda, ezbere yani sıfırdan diet listesi istemek doğru olmadığı gibi kurallara da aykırıdır.

    Size önerimiz öncelikle forumda bir müddet zaman geçirmeniz, makaleleri ve üyelerin beslenme başlıklarını okumanızdır. Besinlerin 100gr içeriklerini inceleyip ne kadar protein-yağ-karbonhidrat-vitamin-mineral-sıvı almanız gerektiğini ilgili başlıklardan öğrenip kendi vücut tipiniz, hedefiniz, yaşam tarzınız ve ekonomik durumunuza uygun beslenme programı çıkarınız.
    Hala tereddütleriniz varsa, forumda kurallara uygun başlık açarak üyelerin yorumlarına başvurabilirsiniz.

    ilginizi çekebilecek başlıklar :
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/s...76&postcount=2
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/y...kni-t8692.html
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/beslenme-f24.html
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/y...r-b-l-f53.html

    Lütfen 1.dakikanızı ayrırak forum kurallarını okuyunuz.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.
    Bodyforumtr Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş