Beslenmem + Göğüs için hazırladığım yer [SS'li] = yanlışlarım var mı

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve pyro64412 tarafından 14 Temmuz 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. pyro64412
    Offline

    pyro64412 Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2012
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar flexor'un hazırladığı evde dumbell programını yapıyorum. Göğüs için şöyle bir düzenek hazırladım ayaklarımı kırmızı sandalyeye koyuyorum bir rahatsızlık hissetmiyorum.

    Göğüs hareketlerinden sadece bench press ve dumbell fly'i yapıyorum diğerlerini 3 kg'lık dumbellar zorlamıyor. Onların yerine 1 set şınav çekiyorum.

    Antremana başlamadan 2saat önce mesela bugün 1 porsiyon ızgara tavuk şiş ve 1 tabak pilav yedim. Antremandan 15 dk önce 1 su bardağı süt içtim. Antremandan 15 dk sonra 1 su bardağı süt içtim. Antremandan 30 dk sonra muz yedim. Herhangi yanlış yaptığım bir şey var mı ?

    [​IMG]
     
  2. wrestler
    Offline

    wrestler Super Moderator Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    4 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.198
    Beğenileri:
    3.250
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    TOKAT
    Genel olarak;

    İdmandan 90-120 dk önce; kompleks karbonhidrat içeren gıdalar (bulgur pilavı, esmer makarna, pirinç, esmer ekmekler vs gibi..) ağırlıklı öğün yenmeli. Bu öğünde protein içeren besinler de olmalı.

    İdmandan hemen sonra; hızlı tüketilen şeker (meyveler ve meyve suları gibi...) tüketilmeli. Varsa whey protein..

    İdmandan 60 dk. sonra; Protein ağırlıklı öğün olmalı. Yanında yukarıda saydığım gıdaların yanında beyaz pirinç ve makarna da yiyebilirsin.
     

Sayfayı Paylaş