Beslenmedeki Hatalarım

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve 240p tarafından 13 Ekim 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. 240p
    Offline

    240p Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2013
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar spora başlayalı yaklaşık 1 ay oluyor spora başlayana kadar hiç düzenli beslenmiyordum düzensiz yeme alışkanlığımdan yeni yeni kurtulmaya başladım yaşım 19 boyum 1.80 kilom 81. Spora başladığımda 83 kiloydum 1 ayda 2 kilo verebildim, Hedefim öncelikle fazla kilolardan kurtulmak 73-75 arası bir kiloya düşmeyi planlıyorum ardındanda kas kütlemi artırmayı hedefliyorum şuan vücudum epey yağlı.Haftada 4 gün salona gidiyorum her gün 2 farklı bölgemi çalıştırıyorum. Beslenme düzenime gelirsek:

    Kahvaltı: Sabah 9-10 gibi kalkıyorum kalktıktan 1 saat sonra kahvaltı yapıyorum. Kahvaltıda 3 yumurta, light beyaz peynir, 2 dilim tam buğday ekmeği ve 1 bardak şeker ilavesiz portakal suyu içiyorum.Bazen yumurtayı pişirmeye erindiğimde kahvaltıda sadece 1 kaseye eti lifalif yulaf ezmesine yağsız süt ve 1 kaşık bal karıştırıp yiyorum doğrumu yapıyorum bilmiyorum.

    Antreman Sonrası (Öğlen): Salona saat 2-3 gibi gidiyorum, salonda yaklaşık 1.30 saat kalıyorum, salondan çıkıp eve gelince 150-200 gr. yağsız tuzsuz lor peynirini mutfak robotunda içine su ilave ederek karıştırıp içiyorum ve ardından 200 gr. haşlanmış tavuk göğsü ile bir miktar pirinç pilavı yiyorum.

    Akşam Yemeği: Akşam yemeğini saat 7-8 gibi yiyorum genelde mercimek çorbası fırında patates veya sebze yemekleri tüketiyorum. Bazende çok acıkmamışsam meyve ile geçiştiriyorum akşam yemeklerini.

    Yatmadan Önce: Yatmadan 1-2 saat önce 1 kase yoğurda 3-4 yemek kaşığı yağsız tuzsuz lor peyniri karıştırıp yiyorum. Eğer yoğurt kalmamışsa 1 büyük bardakta yaklaşık 300-450 ml. ayran içiyorum.

    Ara Öğünler: Genellikle ara öğünlerde domates, salatalık, üzüm tüketiyorum.

    Hatalarım nelerdir beslenme şeklimde neleri değiştirmeliyim yardımcı olursanız sevinirim.
     
  2. testorhan
    Offline

    testorhan Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2015
    Mesajlar:
    96
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    28
    1 ayda 2 kilo vermek bence basarili, amaciniz kilo vermekse beslenme bicimi kotu degil. Zaten bir ayda 2 kilo degisimi gormussunuz, hizlandirmak icin off gunlere biraz kardio sikistirin ayni beslenme bicimini koruyarak


    Sent from my Nexus 9 using Tapatalk
     
  3. nGzbyk
    Offline

    nGzbyk Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    90
    Beğenileri:
    31
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ankara
    7-8 kilo verme isteğiniz var çok büyük bir rakam olmadığından acele etmenize gerek yok bence.
    Beslenme düzeniniz uygun fakat cardio eklemeniz lazım, sağlıklı bir kilo verme süreci sadece beslenme ile olmamalı.
     

Sayfayı Paylaş