Beslenme???

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve xyz1995 tarafından 11 Kasım 2011 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. xyz1995
    Offline

    xyz1995 Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    199
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İzmir
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/dumbell-se-imi-ve-beslenme-t44482.html?t=44482

    Arkadaşlar yukarıda linkni verdiğim konuda da sormuştum fakat konu maesef kilitlendi

    Şimdi ben akşam yemeğini 18:30 'da yiyorum ve antremanı sabah 6:30 da yapaağım ve midem tamamen boş olacak burada nasıl bir beslenme uygulamalıyım meyve falan sıkıntı olmaz ayrıca geceleri de karnım çok acıkıyor bnun için neler yapabilirim ve başlangıç için kaç kg dumbel idealdir çok alakası yok ama ortalama 25 şınav çekiyorum bir fikir olşur en azından.Ayrıca kolu 5 göğüsü 6 gibi farklı kiloda çalışırsak ne olur.Bir de ben düzenli bir gelişme istiyorum bazen görüyorum adam sırf bieps ya da göğüs çalışmış çok kötü görüntü oluşuyor ben ise hoş ve fit bir vücut istiyorum bunun için neler yapabilirim.
     
  2. colkurduu
    Offline

    colkurduu Üye

    Katılım:
    19 Mart 2011
    Mesajlar:
    675
    Beğenileri:
    136
    Ödül Puanları:
    53
    kilon ne kadarsa kilonu minumum 1,5 katı protein alman lazım artık hesapla yedığın yıceklerdekı proteını 50 kiloluk setler var internette satılıyo onlardan alabilirisn gece acıkıncada meyve yumurta fındık leblebi yiyeblrin ama hafif olsun gece yedığınız seyler

    • Kuzu eti 17 g
    • Dana eti 18,7 g
    • Tavuk eti 19 g
    • Balık 19 g
    • Süt 3,5 g
    • Beyaz peynir 16,8 g
    • Yumurta 12,8 g
    • Nohut 19,2 g
    • Mercimek 23,7 g
    • Soya fasulyesi 20 g
    • Ceviz 15 g
    • Buğday 11,5 g
    • Pirinç 7,1 g
    • Mısır 9,4 g
    • Ekmek 7,8 g
    • fındık 12.6
    • ye fıstığı 25.5
    • susam 20.0
    • makarna 11.0
    • böbrek 16,0
    • karaciğer 20
    • kaşar peyniri 31.00
    • 4 incir 22.00 bunlar 100 gr dakı proteın mıktarları hesapla kendın artk
     
    Son düzenleme: 11 Kasım 2011
  3. draft
    Offline

    draft Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.563
    Beğenileri:
    1.666
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Mimar
    Yer:
    İstanbul
    Değerli üyemiz ;
    Forumda, ezbere yani sıfırdan diet listesi istemek doğru olmadığı gibi kurallara da aykırıdır.

    Size önerimiz öncelikle forumda bir müddet zaman geçirmeniz, makaleleri ve üyelerin beslenme başlıklarını okumanızdır. Besinlerin 100gr içeriklerini inceleyip ne kadar protein-yağ-karbonhidrat-vitamin-mineral-sıvı almanız gerektiğini ilgili başlıklardan öğrenip kendi vücut tipiniz, hedefiniz, yaşam tarzınız ve ekonomik durumunuza uygun beslenme programı çıkarınız.
    Hala tereddütleriniz varsa, forumda kurallara uygun başlık açarak üyelerin yorumlarına başvurabilirsiniz.

    ilginizi çekebilecek başlıklar :
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/s...76&postcount=2
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/y...kni-t8692.html
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/beslenme-f24.html
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/y...r-b-l-f53.html

    Lütfen 1.dakikanızı ayrırak forum kurallarını okuyunuz.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.
    Bodyforumtr Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş