Beslenme ve yağ yakımı hakkında

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve xrc1907 tarafından 22 Şubat 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. xrc1907
    Offline

    xrc1907 Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2014
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    19 yasında 1.76 boyunda 74 kiloyum vücudumun ust bolgesı gayet guzel ama alt bölgede bacaklar ve kalcalar pc basında calısmamdan dolayı yaglı guzel beslenmeyle düzenli antremanlarla bacaklardakı ve kalcalardakı yaglarda gıdermı yanı demek ıstedıgım biceps calısırken göğüs calısırken triceps calısırkende bu kalca ve bacaktakı yaglar gıdıyormu? Yağ Vucuttan orantılı sekıldemı gıdıyor? Yoksa hangı bolgeyı cok calısırsan ordanmı yağ cok gıdıyor cevaplıcak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
     
  2. Baykara3
    Offline

    Baykara3 Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesajlar:
    93
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Afyon/Isparta
    Yağ vücuttan aynı oranda atılır yani vücudunda yağ varsa genel olarak atılırama senın genetik yapın yağları o kısma topluyordur sana tavsiyem agırlık kaldırmadan biraz koşu bandında yağ yak ve salona gitmeden 1 saat önce yeşil çay iç ılık olarak bunlar yağ yakımını çok hızlandırıcaktır. Ayrıca ağırlık kaldırırken yağlı olan kısımlardaki kasları çalıştırırsan yağ daha hızlı yanar.
     
  3. Burak Can
    Offline

    Burak Can Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2014
    Mesajlar:
    337
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşım kendi düzenimden ve tecrübemden bahsedeyim.L-Carnitin alıyorum dışarı çıkıp mahalle mahalle sokak sokak sahilde limanda canım çıkana kadar yürüyorum.Koşma falan yok, bildiğin pazara çarşıya gidermiş gibi yürüyorum.Giydiğim pantolonlarım belimden düşmeye başladı.Ha bu 1-2 ayda olmadı eylülden bu yana gelen bir süreç.Arada kış mevsiminin kötü yanı olan böbrekleri üşütme grip olma gibi nedenlerden toplamda 30-40 gün evde yatmak zorunda olduğum yada yatmasamda koşudan ve diyetten mahrum kaldığım zamanlarda oldu.Ama sonuç olarak faydasını gördüm L carnitin ve sürekli yürüyüşün.İşin engel oluyor olabilir, benimde işim 7 de bitiyor eve gidiyorum yemek yiyorum (tabi diyet yapıyorum) yemekten sonra yarım saat bekleyip dışarı çıkıyorum.Yaşadığım şehir insanı itibariyle sabahlara kadar gezmeye müsait sakin suç oranı sıfıra yakın bir şehir.Herkes birbirini tanıdığı için polis bile yanına gelmez çok kafanı gözünü kapatmazsan.Bu avantajım var.Olmadı evine ikinci el manyetik koşu bandı al.Yani insan gücüyle çalışanlardan.Br de ben bağırsaklarımın çalışması için bitki çayı alıp içiyorum lipton 10 lu bitki çayından.Bir de ender saraç ın karbonatlı su tavsiyesi var ben onu biraz kendime özel hale getirdim.Ben bu şartlarda belimi sıkan pantolonlarımın artık bana büyük geldiğini görüyorum.Örneğin düğmeyi bağladığımda pantolon ile et arasına parmak girmezken şimdi pantolon ile kemer arasına 3 parmak giriyor, kemerim son delikte sımsıkı otururken şimdi 3 delik daha istior.

    Önemli not: Bu tamamen kendi kişisel uygulamalarım.Örnek olabilir amaçlı yazdım.Ama bunlar arasında en önemli olan yürüyüş ve diyettir.Diğerleri yardımcı unsurlardır.
     

Sayfayı Paylaş