Beslenme ve spor planı oluşturma hakkında yardım ?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve zeus128 tarafından 18 Nisan 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. zeus128
    Offline

    zeus128 Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2015
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım. Yaşım 19 Boyum 1,72 cm kilom ise 61 . Benim sorunum ben geçen seneye kadar aynı boyda ve 85-90 kilo civarlarındaydım. Vücudum çok çelimsiz ve hantal olduğundan kardiyo ve diyet le 60 kiloya kadar düştüm. Amacım ne birine hava atmak ne de etkilemek tek amacım sağlıklı olmak. Önceden ne bulursam yiyordum ve sindirim sistemimin geç çalıştığını doktor kontrolünde öğrendim.
    Ben de şu şekilde bir yemek planı hazırladım;
    - 08,00 Sabah kalkınca ekmek (min 1-2 max ) dilim- 2 yumurta - yağsız lor - domates - zeytin 2 bardak şekersiz çay
    - 12,30 öğlen Okula isem Avuç içi kadar peynirli ve içinde etli sandaviç + ayran
    - 17,00 Akşam 1 tabak evde yapılan yemek -2 havuç - 1 elma - 1 kase yoğurt ( ekmek yok ve saat 5 te olmasının nedeni sindirim sistemim acayip yavaştı )
    Saat 17,00'dan başlayıp yemeğimi yedikten sonra hiç bir şey yemiyordum.

    Şu an bana kalırsa aynı plana devam edecektim. Fakat ailem ve arkadaşlarımdan gelen inkazlar sonucu Artık kardiyo egzersizlerini ve yeme içme planını değiştirmek istiyorum. Bunu yapmayı da halı saha maçına gittiğimde zayıflıktan göğüs kafesimin ortasında çukur oluşmasından ve çok çelimsiz kaldığım hakkındaki inkazların ardı arkası kesilmediğinden yani kısacası gene sağlıksız olduğumdan istiyorum

    Benim Derdim uzunca bu . Amacım ise şu an için kilo almak ama Sağlıklı bir şekilde Yani kas olarak kilo almak . İmkan konusuna gelirsek evde çalışma imkanım ağırlık vs. olsun. var. Yiyecek olarakda bana önerebileceğiniz yiyecek planını uygulayabilirim ama lütfen doğal gıdalar olsun protein tozu vs. kullanmak istemiyorum aşırıya kaçmama da gerek yok.

    Kendimi uzunca ifade ettim
    KISACA : Bana Kilo boy ve yaşıma uygun beslenme planı ( neyi nasıl yiyeyim ? Atıyorum sabah kahvaltısında ekmek ye peynir ye . ara öğünlerde meyve- süt - haşlanmış yumurta- et vs. akşam ekmek yasak spordan önce protein al spordan sonra karbon hidrad tarzında ) Ve spor planı (kol ve karın olarak çelimsizim ve şu an için beni de rahatsız ediyor bu durum. ) Kol ve karın bölgesinde kas olarak kilo almam için Bana uygun bir plan önerebilir misiniz ?

    Özellikle ihtiyacım olan ; Beslenme konusunda vücut gelişimimde yararı olacak bir beslenme planı yani tüketmem gerekecek karbonhidrat - protein - yağ günlük ve alabileceğim besinler hakkında bilgi verirseniz çok memnun olurum.
     
  2. Ascomycetes
    Offline

    Ascomycetes Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2014
    Mesajlar:
    294
    Beğenileri:
    65
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Sabah yulaf, yumurta, lor peynir domates
    öğle: tavuk bulgur makarna yeşillik vs.
    antrenman öncesi tavuk makarna
    antrenman sonrası lor peyniri ve tavuk makarna
    akşam sebze yemeği
    akşam yatmadan önce lor peyniri yiyebilisin.
     
    zeus128 bunu beğendi.
  3. zeus128
    Offline

    zeus128 Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2015
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Teşekkür ederim. Bu proğramın benzerini bir fırsatta uzmana danıştım o da onayladı.
     

Sayfayı Paylaş