Beslenme ve Spor Üzerine öneri

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve moryel2 tarafından 23 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. moryel2
    Offline

    moryel2 Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar spora başlayalı 15-20gün oldu. yaş 25 , boy 1.78 , kilo 81
    göbek bölgemde fazla yağlanma ilk başta bunu yok etmek istiyorm. ve ikinci aşamadada gögüs ve omuz bölgesini geliştirmek istiyorm.
    Gündüz çalıştıgım için akşam 7den sonra spora gidebiliyorm.şeker ve ekmeği kestim öğünlerimi de azattım. yağ yakıcıları araştırdım biraz bugün Grenade Thermo Detonator 100 Kapsül (100 kapsül) marka yağ yakıcı ilacı aldım inşlh faydasını görürüm bununla ilgili görüşlerinizi benimle paylaşabilirmisiniz.

    bir dğer görüşünüzü istediğim konu ise beslenme sabah kahvaltı yapamıyorum çoğu zaman ama bi kaç araştırdım sabahları bi bardak süt ve yağsız peynir işimi görür gibi. diğer ögünlerde neler yemeliyim akşam antremanım 7 de ne zmana yemeliyim antremandan sonra ne yemeliyim bununla ilgili sizden görüşleriniz istiyorum.
     
  2. escapist92
    Offline

    escapist92 Üye

    Katılım:
    19 Ekim 2012
    Mesajlar:
    330
    Beğenileri:
    96
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    diş hekimi
    Yer:
    izmir
    yağ yakıcıyı kardiodan önce kullanmalısın.kahvaltı için de kalkar kalkmaz yumurtaları haşla o pişene kadar hazırlanırsın yiyip de çıkarsın.antrenmandan en az 2saat önce karbo ağırlıklı ve protein de içeren bi öğün yemelisin.antrenman sonrası da protein ağırlıklı yemelisin
     
    moryel2 bunu beğendi.
  3. sirkülasyon
    Offline

    sirkülasyon Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2012
    Mesajlar:
    126
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    38
    *Öncelikle karnitin cla bunlara sakın para verme.
    Termojenikler işe yarar ama ürünü bi kenara koy 2-3 ay sonra kullan baştan termojenik kullanarak başlamayı doğru bulmuyorum.Önce vücudun spora alışsın.
    *Bu işin en önemli noktalarından biri de aşçılıktır.Önce kendi aşçın olacaksın.Hem lezzetli hem sağlıklı amacına uygun yemekler yapmayı öğrenecek bundan zevk alacaksın.Buna akşamları vakit ayırmak zorundasın.Bu olmazsa bu iş yatar.Suplementlere paranı yığsan bile güzel bi yemeğin yerini tutmaz.
    Antrenmandan 2-3 saat önce bimdeki aliminyum tatlı tabaklarını dolduracak kadar yağsız bulgur pilavı ve 100gr tavuk yiyebilirsin.Sabah kalkar kalkmaz bişeylere saldırma bir sade kahve içip 1-2 saat sonra iş yerinde 500ml süt içerek ve biraz peynir yiyerek kahvaltı yapabilirsin fakat kahvaltıyı tamamen ihmal de etme.Bu aliminyum kaplar tanesi 10 kuruştan satılıyor bulgur pilavını bunlarla porsiyonlara ayırıp iş yerinde tüketebilirsin.Beyaz pirinçten uzak dur.
    *önce burayı sonra şurayı geliştireyim diye düşünme antrenörünün verdiği programı düzgünce uygula.
    *Kardiyo yapmadan da yağ yakabilirsin fakat yaparsan daha faydalı olacaktır.
    *Antrenmandan sonra da hemen bişeylere saldırma yarım saat sonra yemek yiyebilirsin veya 500ml yarım yağlı veya yağsız süt içip bir /bir buçuk saat sonra da yemek yiyebilirsin.
    *Yağ yakımında en önemli şey gün içinde metabolizma hızına etki eden bir hastalık olup olmadığıdır.Uykun verimli mi?Sabah dinç uyanıyor musun? sorun var gibiyse bir KBB uzmanına gidip uyku testi yaptır eğer apne varsa apne sorununu çözmeden kilo vermen çok çok zordur bunu bil.Hele apne varken termojenik kullanırsan kendini mahfedersin etkisi bitince çuval gibi yığılırsın uyuşturucu bağımlısı gibi kahveye,termojeniğe,yeşilçaya bağımlı olursun.
    *Göbek eritecem diye komplekse girme.Şekerden uzak durup düzgün beslendikten ve sporunu düzgün yaptıktan sonra eğer bir sağlık problemin yoksa zaten yağ yakacaksın.Acele etme.
     
    moryel2 bunu beğendi.
  4. moryel2
    Offline

    moryel2 Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    cevabınız için sağolun hocam . bir sorum daha olacaktı antremandan sonra çok geç oluyor atıyorum 7 de girdiğim zaman antremandan 8:30 - 9 gibi çıkıyorum. sizce bu saatten sonra bişiler yemelimiyim yersem de dediklerinizi mi yemeliyim
     
  5. tugaygs06
    Offline

    tugaygs06 Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2013
    Mesajlar:
    140
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bursa
    Göbek bölgesi en son eriyen yerdir. İstersen günde 1000 mekik çek yinede gitmez, ne yediğine ve nasıl yediğine dikkat edeceksin.
    Yatmadan 4 saat önce yemek yemeyi kesmelisin.
    Eğer ki göbek eritiyim diye karbonhidratı kesersen ilk önce kollar, sonra bacaklar, kalça ve yüz bölgesi küçülecektir ki kendim de yaşadım pek hoş olmuyor.
    Boyuna göre kilolu sayılmassın 76 den aşşağı düşmemeye çalış. Beslenme ile ilgili birçok konu var onları araştırabilirsin.
    Karın kası mutfakta yapılır...
     

Sayfayı Paylaş