beslenme ve antrenman programımı eleştirin

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve lahme tarafından 4 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. lahme
    Offline

    lahme Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2013
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    merhaba antrenmanım ve beslenmemdeki yanlış veya eksikleri bulmada yetersiz kalıyorum yardım ederseniz sevinirim

    beslenme
    kahvaltı: 3 yumurta, peynir, bazen çökelek
    öğlen: bulgur, tavuk, yoğurt
    akşam: öğlenle benzer kompleks karbonhidrat+kırmızı veya beyaz et ve çeyrek-yarım porsiyon da sebze
    akşam-2: ikinci akşam yemeği, bunu genelde daha az miktarda yiyorum son öğün olduğundan, öğlen ve akşamla aynı yapıda

    ara öğün olarak meyve veya fındık-badem yiyorum bir avuç, son zamanlarda kuruyemişi kestim çünkü sadece faydası için yiyordum (yağları için) ama çok kalorili olduğundan vazgeçtim

    boyum 1.84 ve 77 kiloyum, hem hacimlenme hem de yağ yakımı amaçlı çalışıyorum daha doğrusu ne bulk yapıyorum ne de definisyondayım, ikisinin arası karmaşık bir şey yapıyorum, öğünlerdeki miktarı bilerek yazmadım çünkü gram hesabı yapmıyorum kendim vücudumu hissederek karar veriyorum nerde duracağıma

    antrenman programım
    1.gün göğüs+biceps


    göğüs 1
    -bench press
    -sehpada dumbell bench press
    -incline bench press
    -sehpada flying dumbell

    göğüs 2
    -incline bench press
    -sehpada dumbell incline bench press
    -bench press
    -sehpada flying dumbell

    bazen göğüs 1, bazen göğüs 2'yi yapıyorum birkaç haftada bir değiştiriyorum

    biceps
    -barbell curl
    -standing one hand dumbell curl
    -hammer curl

    2.gün: omuz+bacak

    omuz
    seated barbell shoulder press (makinada)
    dumbell yana açış
    eğilerek dumbell yana açış
    dumbell öne açış

    bacak
    squat
    leg press
    leg extension
    leg curl
    seated calf raise (ayak hareketlerinin hepsi makinada)

    3.gün sırt+triceps

    sırt
    bent over barbell row
    lat pulldown
    lat row
    seated row

    triceps
    lying french press
    rope pushdown (veya çubuk takarak)
    close grip bench press


    tüm hareketleri 3 set 8-12 tekrar yapıyorum, her bölge için en başa koyduğum temel harekete önem veriyorum bazen onları 4 set yapıyorum. vücudumu ölçmediğim için "gelişimin nasıl" diye sorarsanız cevabım yok

    şimdi diyeceksiniz ki hem yediğini ölçmüyorsun, hem vücudunu ölçmüyorsun hem de ne bulk ne definisyon karmakarışık gidiyorsun, o zaman niye bu konuyu açtın? ben bu işi belli bir amaç için yani baklavalarım olsun veya 40cm bicepsim olsun diye yapmıyorum, sadece zevk aldığım için yapıyorum, her antrenmandan sonra çok mutlu oluyorum ve yaptığım işi de yanlış yapmak istemiyorum, gittiğim salonda hoca yok, hocalı salona da gitmiştim zamanında ama herkese aynı programı veren ilgisiz insanlardı o yüzden beslenmemi antrenmanımı hep internetten araştırdığım öğrendiğim şeylerden kendim yapıyorum böyle olunca hata payı fazla oluyor tabi bu yüzden görüşleriniz önemli

    bir de haftada 3-4 gün 1 saat yüzüyorum sabah uyandıktan sonra aç karna, haftada 1 gün de masa tenisi oynuyorum 1-2 saat, bunlar da salona ek yaptıklarım
     

Sayfayı Paylaş