Beslenme Tavsiyesi?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Limm10 tarafından 26 Temmuz 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Limm10
    Offline

    Limm10 Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2015
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Merhaba, iyi günler diliyorum arkadaşlar.

    Vücut geliştirmede 2. Ayıma girmiş bulunmaktayım. Geçen ay yeme içme düzenim 6 öğün fakat gramaj ve karbonhidrat miktarları tam olarak hesaplanmamış olarak geçti. Buna ek olarak hassas mutfak terazisi alıp, yeme içme programımı kendimce düzenledim. Forumdan topladığım bilgiler ve okuduğum makalelerden yola çıkarak ayarladığım için eksik ve yanlış bilgilerimi düzeltirseniz sevinirim, teşekkürler.

    Boy: 1.78 Kilo: 67 Yaş:21

    SABAH (08:00): 4 YUMURTA BEYAZI, 1 YUMURTA TÜMÜ, 2 DİLİM TAM BUĞDAY EKMEK (UNO), SEBZE (DOMATES-SALATALIK-BİBER...)
    ARA ÖĞÜN (10:00): 200 GRAM PINAR LİGHT YOĞURT, 100 GRAM LOR PEYNİR
    ÖĞLEN (12:00-12:30): 150 GRAM TAVUK GÖĞSÜ, 50 GRAM PİŞMEMİŞ (ESMER PİLAVLIK BULGUR, KEPEKLİ MAKARNA, PİLAV ), SALATA (ZEYTİN YAĞLI)
    ARA ÖĞÜN (14:30): SPORA GİDERSEM; 50 GRAM YULAF, 1 MUZ KARIŞIMI ARA ÖĞÜN (14:30): SPORA GİTMEZSEM; ÇİĞ BADEM, KURU ÜZÜM

    SAAT (15:15) Gibi evden çıkıp 45 dakika spor salonuna yürüyorum. Hazırlanıp spora başlamam 16:30'u buluyor. Saat 17:30-18:00 gibi spor salonunda ki işim bitmiş oluyor ve saat 18:30 gibi evde oluyorum.

    AKŞAM (18:30-19:00): 150 GRAM TAVUK GÖĞSÜ, 50 GRAM PİŞMEMİŞ (ESMER PİLAVLIK BULGUR, KEPEKLİ MAKARNA, PİLAV), SALATA ( YAĞSIZ)

    PROTEİNLERİ ve KARBONHİDRATLARI pişirmeden evvel gramajlarını tartıp öyle yiyorum :)

    Öğlen yemeğinde ki makarna, pilav bazen yerini PATATES'e bırakır. Akşam yemeğinde ki TAVUK GÖĞSÜ bazen yerini TON BALIĞINA bırakır.

    Bunun yanına herhangi bir eklemek istediğiniz, ya da çıkarmak istediğiniz yerlere değinirseniz sevinirim. Her türlü eleştirinize açığım. Saygılarımla...
     
  2. Limm10
    Offline

    Limm10 Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2015
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
  3. cedric8
    Offline

    cedric8 Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    163
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Protein alımın yeterli karbı biraz arttırsan iyi olacak biraz fıstık ceviz yiyebilirsin bademin yanina. Antrenman süreni 30-50 dk arasında tutmaya çalış daha fazla çalışmanın zararı olacaktır. Antrenmandan sonra kısa sürede yemek yemedigin için antrenman sonrası muz yemeni öneririm.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  4. Limm10
    Offline

    Limm10 Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2015
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Karbonhidratı spora gittiğim günlerde 200 yapıyorum. Spora gittiğim günler, antremandan 1.5 saat öncesinden 50 gram yulaf 1 muz ve 10'ar gram badem, ceviz ve yer fıstığını blender içerisinde karıştırıp. Mikrodalgada pankek haline getirip yeşil çay ile içiyorum.

    Spordan sonra 1 muz tükettiğimde eve vardığımda ton balıklı salata güzel olur o vakit :)
     

Sayfayı Paylaş