Beslenme Sorunsalı

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Benassipro tarafından 8 Temmuz 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Benassipro
    Offline

    Benassipro Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2015
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Herkese merhaba. Forumu yeni keşfettim, 6 aydır spor yapıyorum o yüzden beslenme konusunda biraz cahilim :)

    76 Kilo 1.80 Boy var. Vücudumda 9KG yağ var 5.2 si karın bölgesinde geri kalanı orantılı şekilde vücuduma yayılmış.
    Hedefim 85 88 kilo civarı olup düzgün bir vücuda sahip olmak. Hedefime ulaşmada bana yardımcı olur musunuz :)

    Not olarak hemen belirteyim peynir,kaşar peynir,yoğurt,süt yiyemiyorum, içemiyorum öyle alışmışım.
    6 aydır şeker,ekmek,börek vs. şeyler yemiyorum. Çok yağlı yiyeceklerden de kaçınıyorum.
    Spora başladığım günden beri whey protein kullanmaktayım. Spor öncesi ve sonrası olmak koşuluyla. İlk sorum bunu artırıp gün içinde de almalı mıyım?
    Hafta sonları kahvaltımı yumurta ile hafta içi ise yulaf ezmesine 1 ölçek protein tozunu karıştırıp yapıyorum.
    Öğlen yemeği catering firmasından geliyor.Oda genelde pilav ağırlıklı oluyor.
    Akşam yemeğinde 250GR Tavuk gögüs yanında pilav yiyorum.
    Bu programıma nasıl ara öğün ekleyebilirim.Eklemeli miyim?
    Tenim yağlı sivilce yapmaya müsait o yüzden fıstık ezmesinden çekindim. Sivilce yapar dediler.
    Buğday ekmeği ile ufak sandwich yapsam içine bal sürüp ara öğün olarak kullanılır mı?
    Fıstık ezmesini düzgün bi biçimde nasıl kullabilirim? Ara öğün olarak kullanılır mı?
    Yani aklımda deli sorular :) Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkürler.
     
  2. aslangur
    Offline

    aslangur Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.086
    Beğenileri:
    491
    Ödül Puanları:
    93
    temiz beslen kalori hesapla. kalori ihtiyacının 300 fazlasıyla başla temiz temiz büyü
     

Sayfayı Paylaş