Beslenme programimi tartisalim

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve moztin tarafından 20 Ocak 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. moztin
    Offline

    moztin Üye

    Katılım:
    23 Mart 2008
    Mesajlar:
    140
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaslar asiri derecede yaglandigimi hissetmeye basladim ozellikle gobek bolgemde bundan dolayi kendime bir diyet hazirladim yorumlarinizi ve eksik gordugunuz yerleri belirtmenizi isterim

    sabah
    bir dilim kepek ekmegi light beyaz peynir 4 yumurta beyazi 6 adet pilic salam taze sikilmis portakal suyu

    ara ogun(2 saat sonra )
    light suda ton baligi

    oglen
    soya soslu tavuk sebze ve yagsiz makarna

    ara ogun(2 saat sonra)
    meyveli yogurt ve 50 gr kaju fistigi

    antreman
    antremandan hemen sonra meyve suyu

    aksam (antremandan maksimum bir bucuk saat sonra )
    tavuk sebze veya light ton baligi


    idmanlarima yarim saat interval cardio ekledim kosu bandinin interval programi var onda yapiyorum. whey almini kestim diyetimde yeterince protein aldigimi dusunuyorum YAG YAKIMI suanda iyi yaklasik 10 gundur uyguluyorum bunu ama kas kaybetmek istemiyorum yorumlarinizi bekliyorum tesekkurler
    BOY: 185CM
    KILO:93
    YAS:21
     
  2. bonatschi
    Offline

    bonatschi Özel Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2006
    Mesajlar:
    3.855
    Beğenileri:
    4.910
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Londra
    Piliç salamlara dikkat etmenizi öneririm, zira içinde birçok kanserojen koruyucu maddeler içeriyor çoğu ürün..
    Salam yerine peynir veya yumurtaya yönelin bence.

    Antrenman öncesi ara öğünde kaju fıstığını azaltıp yanına yulaflı müsli veya kepekli makarna, patates gibi kompleks karbo eklemeniz yararınıza olacak.
    Hatta bu öğüne 30 gram civarı protein ekleyerek ana öğüne çevirebilirsiniz.

    İdmandan sonraki 1 saat içerisinde 35-40 gram civarı proteinli bir öğün eklemelisiniz.
    Bu öğünde ve sonrasında karbo alımını oldukça azaltabilirsiniz.
    (1 bucuk saat ara oldukça fazla)

    Başka alternatifiniz yoksa ek besini burada devreye sokabilirsiniz.
    İdmandan hemen sonra 1 ölçek whey, 1 bucuk saat sonrasın da ana öğün olarak akşam yemeğinde 30-40 gram protein almanız çok yararlı olacaktır.

    Yatmadan önceki 1 saat içerisinde de 20-30 gram casein içeren yağsız bir peynir tüketmeniz gelişiminizi olumlu etkileyecektir.
     
    moztin bunu beğendi.
  3. moztin
    Offline

    moztin Üye

    Katılım:
    23 Mart 2008
    Mesajlar:
    140
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    0
    yorum icin saol bonastchi idmandan hemen sonra bol protein tuketiyorum zaten ton baligi tavuk felan idmandan oncede kaju fistigini azaltip musli veya makarna ekliycem ama fistigin degerlerine bakinca cidden hem karbonhidrat hem protein bakimindan cok yuksek tabi calori bakimindanda oyle
     

Sayfayı Paylaş