beslenme programim

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve semih03 tarafından 19 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. semih03
    Offline

    semih03 Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    afyonkarahisar
    Merhaba arkadaslar spora baslayali 6.aya girdim spora baslamadan once 24 saat bilgisayar basinda oturan ne bulduysam yiyen biriydim 21 cm kol ve igrenc bir kiloya sahiptim arkadasim sagolsun spora baslatti ilk baslarda vakit gecirmeye gulup eglenmeye giderdim 3ay gecti vucudum sekillenmeye basladi uyku yemek sporuda duzenli yapmadim ama 4. Aya girdigimde herseyi duzenli yapcagima karar verdim suplementler icin ise girdim spor uyku saatimi ayarladim kendime beslenme programi yazdim sabah kahvaltidan hemen once 1olcek protein tozu 1tane butum 4tane yumurta beyazi 150gram yulaf ezmesi 100gr peynir kahvaltidan 1.30 saat sonra bir olcek karbonhidrat 1.30saat sonra 160gr ton baligi ogle yemegi bol etli prasa antremana giderken 100gram tavuk antremandan yarim saat once bir olcek creatin antremana girneden 5tane amino antremandan sonra 5tane amino ve 1olcek protein tozu evde 5tane yumurta ve ispanak yatarken 1olcek karbonhidrad suan boy 1.80 kilo 90 olculerden bi kol aklimda kaldi 36 cm antreman programim 1.gun gogus on kol 2.gun kanat arka kol 3. Gun omuz bacak 2gunde bir karin ve kardio yapiyorum haftada 2 kez bel ve bilek calisiyorum eklemem gereken veya yanlis olan bisey varmi arkadaslar yardimci olurmusunuz?
     

Sayfayı Paylaş