Beslenme programim ve antrenman programim

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve yasinaspir tarafından 15 Temmuz 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. yasinaspir
    Offline

    yasinaspir Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2016
    Mesajlar:
    106
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Evet arkadaşlar ben hafif göbeğimle hep derde düştüm ve kafaya taktim. O yüzden hep almam gereken kaloriden az almisim yani 1 2 ay anca bulk var onda da abartmisim yağlamistim. Hep bilinçsizlikten 1 senem boşa gitti. Şimdi fullbody ve kalori fazlasi ile başladım. Sabahlari genellikle 100 gr yulaf 4 tam yumurta (günlük yağ ihtiyacimi burdan alıyorum biraz) krep yapiyorum üstüne peynir koyup yiyorum zeytin 5 6 tane. Öğlen tavuk göğsü 200 gr pişmemiş kepekli makarna 150 gr yanina yoğurt ikindide badem findik fistik filan kepekli bisküvi ülker ya da eti form şeker 1 gr ya da 0. Spordan sonra muz 1 2 ttane aksam yemeğinde de yine 150 gr kadar kepekli makarna tavuk ya da balik sebze yemegide oluyor yani genel rutin bu sekilde off günlerde ise yağ bazli döngü yapiyorum. Basit karbonhidrat şeker un tuz bunlari sıfırladim tamamen. Asagiya antrenman programimi ve kendi resimleri atcam moral biraz bozuk yardimci olursaniz sevinirim kardeslerim.
    20160714_180554-1.jpg IMG-20160604-WA0022-1.jpg 20160709_184826-1.jpg IMG-20160617-WA0029-1.jpg
     
  2. umut1319
    Offline

    umut1319 Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2014
    Mesajlar:
    220
    Beğenileri:
    39
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Anlattığın kadar kötü bir vücut görmedim okurken daha farklı bir vücut canlandı gözümde bel çevren omzuna göre çok iyi temiz beslenerek yaptığın gibi devam et belli bir süre ama fullbody yerine sana push-pull-legs programı öneririm kas kütlesi için ama fullbody de fena olmaz

    D2403 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  3. yasinaspir
    Offline

    yasinaspir Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2016
    Mesajlar:
    106
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Hocam ben fullbody de amaç olarak büyüme hormonlarını tetiklemek istiyorum o yüzden splitte açıkçası bi göğüs calismasinfan sonra diğer göğüs gününe kadar aşırı derecede cok dinlenmis gibi oluyordum antrenmanda agirliklar düşüyordu böyle az ama sık çalışmak bana daha etkili olacak gibi. Üstad düzensiz 1 sene icin kötü degil dimi insanlar cok moral bozuyor çünkü bide ben aynaya bakarken gündüz ayri aksam ayri geliyor .d gündüz dümdüz duruyor aksam ışık farkli oluyor heralde .d
     
  4. umut1319
    Offline

    umut1319 Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2014
    Mesajlar:
    220
    Beğenileri:
    39
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Işık ve gün içindeki yediklerin sudan dır o.insanların olumsuz eleştirileri duy ama cok takma daha yasın kaçki ben bu sporda ne adamlar gördüm 50 sinden sonra adonis yapıyor onun için çalışman ne olursa olsun önemli olan devamlılık ve kendini hep biraz daha fazlasına zorlaman bir defterin olsun küçük yada telefona bir program sürekli kaldırdıgın ağırlı tekrarı not et her hafta üstüne çıkmaya çalış başarılar dostum

    D2403 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  5. yasinaspir
    Offline

    yasinaspir Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2016
    Mesajlar:
    106
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Yaş 21. 20 sene yatış 1 sene düzensiz spor yine iyi ya .d eyvallah kardesim yorumlar icin sağol
     
    umut1319 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş