Beslenme Programımdaki kalori miktarı

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve zaen83 tarafından 11 Şubat 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. zaen83
    Offline

    zaen83 Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2006
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    istanbul
    İyi günler.

    Yaşım : 26
    Boyum : 176
    Kilom : 84
    Haftada 4 gün ağırlık kaldırıyorum

    Şuan kas kütlemi arttırmaya çalışıyorum. 2 ay uygulayacağım bir beslenme programı oluşturdum. Ancak bazı sitelerden günlük almam gereken kalori miktarını 2880 olarak hesapladım. Bu miktar sizce iyi mi yoksa fazla mı?

    10:00 3 tam yumurta + cornflex 100gr + 300 gr süt << 30gr protein 500 kalori
    12:30 100 gr et + bir tabak pilav + 200 gr yoğurt + 1 elma<< 36gr protein 560 kalori
    15:00 100 gr et + bir tabak pilav + 1 elma << 30gr protein 360 kalori
    18:00 100 gr et + bir tabak pilav + sebze<< 30gr protein 400 kalori
    21:00 100gr et + makarna +1 muz<< 30gr protein 400 kalori
    24:00 300gr yoğurt<< 9gr protein 300kalori
    TOPLAM 165gr protein 2520 kalori
    (100gr et genelde haşlanmış tavuk beyazı, bir tabak pilavda ortalama 125gr pirinç)

    Ancak eğer 2880 kalori almam gerekiyorsa eksik olan 320 kaloriyi nasıl temin etmeliyim sizce?
    weightlifter
    Not : çok aşırı yağlı değilim ama fitte değilim
     
  2. jimraynor
    Offline

    jimraynor Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.467
    Beğenileri:
    958
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Endüstri Mühendisi
    Yer:
    Antalya
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/26-kilo-verdim-so-uk-t24561.html

    Bende öyleyim. Bana göre kendini kıyasla bana benziyorsan aşağıdakileri dikkate al:)

    Gece yatmadan önceki öğününüz çok yetersiz. Bende ilk başlarda sizin gibi besleniyordum. Yatmadan 1 saat önce yağsız tavada 5 yumurta beyazı + 1 tam yumurta + 50 gram çok az yağlı peynir (%2.5 yağ) + 200 veya 300 ml süt ile götür. Beyaz peynir ve sütten ötürü vücudun gece boyu beslenirken süt+yumurta karışımı ile aldığın proteinin biyolojik değeri çok yükselecektir.

    gün içindeki 15 veya 18 öğününe de ayran ekle ve tavuğu 150 grama çıkar. Ayrıca günlük doymamış olarak kilon*1 gr doymamış yağ tüket. Benim programıma da göz atabilirsin.
    foto ve beslenme programımın olduğu konu:
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/26-kilo-verdim-so-uk-t24561.html

    Notlar: Sabah ki 3 tam yumurta çok yanlış. Bunun yerine 1 veya 2 tam 5 beyazını ye.
    Antreman saatini de yaz ki ona göre antreman öncesi ve sonrası tavsiyelerimiz olabilsin.
     
    Son düzenleme: 11 Şubat 2010
  3. zaen83
    Offline

    zaen83 Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2006
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    istanbul
    Cevabın için teşekkürler,

    Ayran eklerim ama tavuk 150gr çok değil mi :lol: kusacam artık tavuktan. İştahsızlık sorunu çekiyorum özellikle sabah hiçbirşey yiyemiyorum. Saat 12den sonra acıkmaya başlıyorum.

    Antrenmanı 4:30da yapıyorum
     

Sayfayı Paylaş