beslenme programımdakı eksıkler

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve sansasyon tarafından 31 Ocak 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. sansasyon
    Offline

    sansasyon Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2009
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    91 doguımlu 170 boyunda 81 kılo bırıyım
    13 ay spor yaptıktn sonra 3 bucuk ay ara verdım ve 2 aydır tekrardan spora devam edıyorum bıraktıgımda 74 kıloydum.ve kılo vermek ıcın ve kılo verırken guzel bır hacım kazanmak ıstıyorum buna ılk once beslenmeden baslamak en dogrusu olur dıye dusundum programım su sekılde

    sabah kahvaltsını 10 gıbı edıyorum ve tam tahıllı mısır gevregı ve az yaglı sut ve 4 yumurta beyazı yıyorum.

    saat 2 ogle yemegıne cıktıgım ıcın yanımda goturdugum yarım bardak haslanmıs pırınc 100 gram tavuk gogusu(ılla tavuk gogusu olması sartmı bunu merak edıyorum) yada bır bardak haslanmıs makarna 100 gram tavuk gousu yıyorum.

    antreman saatım 8 oldugu ıcın arada uzun bır zaman var ve acıkıyorum ama bu arayı karbonhıdradmı yoksa proteınlemı doldurucam bılmıyorum suanlık bır elma yada yulaflı bıskuvı yıyerek yanında bır meyve suyu ıcerek gecırıyorum.

    antremanımı yaptıktan sonra bu arada her antremandan sonra 20 dkk kosu 15 dkka bısıklet mutlaka yapıyorum antremandan sonra 4 yumurta beyazı daha yıyorum ve bır bardak meyve suyu ıcıyorum ve gunu tamamlıyorum eksık yanları soyleyıp dogrularını paylasırsanız sevınırım

    herkese ıyı forumlar
     
  2. Ko
    Offline

    Ko Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2009
    Mesajlar:
    52
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    akşam saat 6 dan sonra karbonhidrat almamaya özen göster,yapabiliyorsan öğün sayını arttır 5-6 öğün yemeye çalış,antrenmandan sonra yumurta beyazı yerine tavuk göğsü ve cok az patates ( patateste karbonhidrat miktarı 100 gramda 15-20 civarı) gece yatmadan öncede slow acting protein yani ağır sindirilen proteinlerden almaya çalış bunun dışında kahvaltıda kahve diğer öğünlerde çay iç ve antrenmana kadar olan her öğününe (kahvaltı hariç) brokoli ekle..brokoliyi haşlama buharla pişirebiliyorsan yap veya çiğ olarak ye.

    1 ay yağı şekeri tuzu 0'a indir tavuk göğsü haşlanmış prinç patates brokoli kahve çay yulaf balık kırmızı et bu şekilde beslen yağ oranında çok iyi bir düşüş görüceksin.ama aşırıyada kaçırma.
     
  3. demir00
    Offline

    demir00 Özel Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.467
    Beğenileri:
    1.311
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Avukat
    Yer:
    Istanbul
    Değerli üyemiz;
    Konu başlığınız tasınmıstır.
    tasınma sebebi ;

    * Günlükler bölümüne açtığınız başlık günlük niteliğinde değil soru niteliğindedir.10.07.2011 tarihinde yapılan duyurudan önce günlükler bölümüne açılan soru başlıkları artık doğru bölüme taşınmaktadır. (ayrıca bkz : Forum Kuralları Madde-25)

    Lütfen başlık açarken en doğru bölüme açmaya özen gösteriniz ve 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
    Crist0_ bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş