Beslenme Programıma Tavsiyeleriniz?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Kambala tarafından 21 Temmuz 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Kambala
    Offline

    Kambala Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2010
    Mesajlar:
    71
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    İyi akşamlar, 85 kilo, 1.80 boyundayım ve yağ oranım %15.9. Haziran'dan beri Cutting yapıyordum ve ağırlık çalışmasını bırakmıştım. Şimdi ise haftada 4 gün, 1 gün Body 1 gün sadece cardio yapıyorum. Antrenmandan önce ve sonra alınacak besinleri teker teker yazıyorum, sonra sorularıma geçeceğim.

    Body Günü

    Sabah kalkar kalkmaz: 3 yumurta akı + Yarım litre yarım yağlı süt

    Antrenmandan 1 saat önce: 200 gr lor peyniri + 1 Muz veya 3 Yumurta Akı + 1 Bardak Yarım Yağlı Süt + 1 Muz

    Antrenmandan hemen sonra: 50 gr Jelibon + Yarım litre yarım yağlı süt

    Eve gidince: 250-300 gr haşlanmış tavuk göğsü filetosu + 1 Kase yoğurt

    Gece yatmadan önce: 150-200 gr Lor peyniri

    Cardio Günü

    Sabah kalkar kalkmaz: 3 yumurta akı

    Antrenmandan 1 saat önce: 1 dilim karpuz + 1-2 dilim çavdar ekmeği veya 1 şeftali veya 1 elma

    Antrenmandan hemen sonra: Yok

    Eve gidince: 7-8 kaşık sebze yemeği + yoğurt + 1 dilim çavdar ekmeği

    Gece yatmadan önce: 150-200 gr Lor peyniri veya 10 badem + 3 ceviz

    Şu anda bir geçiş dönemindeyim ve 1 ay sürecek olan bu program sonunda 3 gün Body 1 gün Cardio yaparak Body'e döneceğim. Burada amacım dene-yanıl yaparak ve sizin tavsiyelerinize uyarak kışın yağ alımımı minimize ederek kas yığmama yardımcı olacak bir beslenme programı oluşturmak.

    1- Muzu Body gününde antrenmandan önce yemek yağ bağlamama neden olur mu? Antrenmandan sonra Jelibon yerine sütle beraber muz yemek daha mı mantıklıdır ya da? Daha açıkçası Muzun bu işteki rolü tam olarak nedir?

    2- Lor peyniri Body günleri dahil dinlenme günlerinde de, cardio günlerinde de gece yatmadan önce yenmeli mi? Bu da yağ bağlamaya neden olur mu?

    3- Her sabah mutlaka 3 yumurta akını kahvaltıma başlamadan yuvarlıyorum. Bu miktar az mı? Haftanın 3 günü 5 tane, 4 günü de 3 tane olmak üzere arttırmak mantıklı mıdır? Eğer öyleyse Body günlerinde mi yoksa cardio gününde mi bunu arttırmak gerekiyor? (Salonda gayet iyi bir vücuda sahip biri günde 8 yumurta akı tüketmek gerektiğini söylemişti, kafam ona takıldı aslında)

    Benim tek isteğim yazın yaktığım yağları kışın geri almadan kas kütlemi kışın arttırabilmek ve güçlenmek. Bunu yaptıktan sonra da seneye Mayıs gibi güzel bir Cutting evresi ile kalan yağları da yakıp kasları açığa çıkaracağım ve inşallah istediğim gibi olacak o zaman herşey. Yorumlarınızı benden esirgemeyin. Negatif ya da pozitif her türlü eleştiriye açığım, Siz eleştirmezseniz ben aydınlanamam, lütfen çekinmeyin ve yazın:)
     
  2. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    sımdı asıl dogruya yakın olan program aslında yukardakı yanıo body gunu dedıgın beslenme programı

    ama hatalar var oncelıkle neyı neyın yerıne yıcegını yanlıs bılosun onegın antrenmandan once 1 secenek 40 gr proteın ıccerırken 2. secenek 12-15gr proteın ıcerıyor

    oncelıkle cok proteın almalısın bundan ole korkmana gerek yok

    tavuk yerken bu kadar cok yemeye gerek yok 300 gr mı tek seferde degıl 2 ye bol arayada 2 saat koy

    cardıo gunu agırlık gunu dıye ayrmana gerek yok tek program uygula yeter

    muzu falan cok abartmaya gerek yok bukadar yanı antrenman oncesı yemn sart degıl onun yerıne makarna gıbı kompleks bır sey ye

    spordan sonrakı secımde yanlıs sen yag oranını azaltmaya calısırken ole jelıbona falan hıc gerek yok 1 bardak uzum suyu daha ıdeal olur ve yanındakı proteın secımını degstr yerıne whey koy


    sabah ole sute falan hıc gerek yok 100 gr lor ve yanında yulaf daha ıyı bır secm olır


    sana uygun sneın gıbı bır program sole olmalıdır

    sabah = 100 gr lor + 3-4 yumrta akı + 100 gr yulaf + salata

    antrenmandan once = salata yanında 200gr lor + makarna

    antrenman sonra = 1 bardak uzum suyu + 1 olcek whey

    eve gıdınce = 200 gr tavuk etı + salata + yogurt

    yatmadan once = 200 gr lor

    toplam proteın oranı : 150gr cıvarı

    gıbı olmalıdır

    cunku proteın alımı sureklı bellı bır duzeyde olursa daha duzenlı bır amıno asıt tablosu kanda olur

    bu arada sormusun

    loru hep ye

    yumrta tabıkıde cok alırsan olur ama tek besınden 20 -30 gr almaktansa cesıtlendırmek daaha ıyı olur
     
    Kambala bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş