beslenme programıma önerilerinizi bekliyorum yad aolumlu olumsuz eleştirilerinizi

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Rocky_4 tarafından 29 Nisan 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Rocky_4
    Offline

    Rocky_4 Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2013
    Mesajlar:
    77
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    28
    sabah
    6:00 ----->2 dilim (tam buğda ekmeği) bal peynir ve tulum peynir

    öğlen
    11:30------>soğuk sandwich(amerikan salatalı ve salamlı)

    akşam
    19:00 yada 19:30 pilav et yada bezelye kuru fasulye falan

    okula normalde tam buğday ekmekli sandwich götürüyordum içine salam kaşar koyup devam edeyimmi ?sizce

    evde de çalışıyorum hedef bu ay 5 kilo vermek hatta 20-25 günde umarım yorumlarınızı bekliyorum ne söylerseniz kabul güzel dersenizde öneri sunarsanızda yi sporlar
     
  2. pycantric
    Offline

    pycantric Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    248
    Beğenileri:
    131
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    ISTANBUL
    Ogunler cok yetersiz ve sagliksiz. Forumu arastir biraz. Kisaca soyle birsey olabilir;

    -Kahvalti--> 3-5 yumurta+lor veya tuzsuz/az yagli peynir+yulaf ezmesi(ekmek tuketmesen daha iyi)

    -Oglen--> Sandwichin icine haslanmis tavuk yesillik filan koy hatta mumkunse ikeada filan satilan tasima kaplarindan al icine salata/tavuk/bulgur vs. koy

    -Aksam--->izgara tavuk/et/balik(haslanmis veya firinda olabilir)+ salata veya yesil lifli sebzeler(brokoli, ispanak vs.)

    oglen oncesi ve sonrasi iki ara ogunun olsun lor/haslnmis yumurta beyazi sabahki ogunde belki bir meyve(mumkunse meyve tuketme) ve saglikli yag iceren kuruyemisler(cig findik, cig fistik, badem vs.)

    Ama oncelikle foruma iyice bir goz gezdir..
     
    arkadaş ve Rocky_4 bunu beğendi.
  3. Rocky_4
    Offline

    Rocky_4 Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2013
    Mesajlar:
    77
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    28
    çok teşekkürler
    abi öğrenci admız yane bize uygun sağlam program yok
     

Sayfayı Paylaş