Beslenme programım

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Zahayn tarafından 29 Temmuz 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Zahayn
    Offline

    Zahayn Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Merhaba 2.ayima giriyorum diyetimde.aynı zamanda hafta'da 3gun salona gidiyorum.1.72 boyum 75 kiloyum suan.3 kilo verdım ilk ay.özetle son 15 gunde bu 3 kilonun cogunu verdiğime inanıyorum.Düzenli bir şekilde hergun su beslenme programı ile beslenıyorum(son 15gun) ;

    Sabah : 3 yumurta akı,50gr lor peyniri,yarım domates ve salatalık ,tek şekerli çay.

    Öğlen : 100 yada 125 gram makarna'yı yagsız tutsuz haslıyorum,25gram lorla karıştırıyorum yada üstüne 25gram kaşar rendeliyorum.

    öğle arasi : 100 gram tavuk gögsü haşlıyorum yagsız tuzsuz..

    Akşam : sebze yemeği az yaglı,arada pilav ekliyorum bir tatlı kaşıgı sıvı yagla

    Yatmadan önce : Genelde light süt içiyorum bir büyük bardakta şayet cok açsam 2 kaşıkta lor peyniri yiyorum.

    Ögünler arasında meyvada alıyorum ayrıca arada.Bu sekilde 3 kilo verdım düzenli olduguna ınanıyorum ama tabikide yanlıslarım olabilir,tecrübeli arkadaslardan güzel yorumlar ve tavsiyeler geliceğine inanıyorum.75kgdan 68'e inip vücud geliştirmeye devam etmek istiyorum.
     
  2. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    ozellıklede proteın oranı az bır pogram kılonun en az 1.5 katı proteın al

    ogunlerıne karbonhıdrat ekle karbonhıdrattan bu kadar kacmaya gerek yok

    sabah yulaf yemeye calıs

    6ogun beslen ve hepsınde proteın olsun en azından 4unde olsun

    ole 100gr tavukla bu ıs olmaz daha fazla tavuk gogusu yıyebılırısn

    sabah kahvaltına 1 tam yumrta da ekle

    loruda ole 25-50 gr yemye grek yok zaten 100gr mı 100kcal her yedıgınde mın 100gr ye

    aksam yemgınde mutlaka proteın olsun

    yatmadan oncede sut yerıne dha cok lor ye ornegın 150-200gr lor ıyıdır
     
  3. Zahayn
    Offline

    Zahayn Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    bugun protain miktarını sabitledım kilomun 1.5 katına cıkardım.şimdi asil mevzu 6 kilo vermek istiyorum lakin araya ramazan giriyor ramazanda kilo vermeye yonelik nasıl bir beslenme programı uygulamalıyım? extra baslık açıp forum kırlılıgı yaratmak istemedim.Yorumlarınızı bekliyorum
     

Sayfayı Paylaş