Beslenme Programım

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve nehir55 tarafından 16 Kasım 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. nehir55
    Offline

    nehir55 Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2009
    Mesajlar:
    114
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    Gebze
    Merhabalar 106kg dan 83 kg düştüm.Beslenme Programımı size yazıyorum .
    Önerilirinizi ve eleştrilerinizi yazabilirsiniz

    Sabahları
    4 yumurta beyazı
    Bal 2 çay kaşığı
    Peynir 4 küçük dilim
    Domates 2 tane küçük domates yuvarlak olanlar varya :)
    Salata
    Sagradan almış olduğum fındık ezmesi 5 çay kaşığı kadar
    4-5 tane zeytin

    Öğlenleri

    1 tabak ( makarna pilav kuskus )
    Tavuk veya Et oluyor hergun makarna veya pilavla beraber yiyorum
    Birde sebze yemeği

    Akşamları
    Ev yapımı Çorba Hazır çorbalar yağ miktarı katkı maddesi fazla o yüzden ev yapımı çorba tüketiyom
    1 tabak makarna
    Çoban salatası & Yeşillik ne varsa
    yarım tabak sebze yemeği Veya o gün hazırlandıysa
    et veya tavuk veya ton balığı
    akşam 9 gibi 1 elma &3 tane mandalin
    Günde 1 -2 bardak çay içiyom 2 şeker atıyom .
    Extralar 6-7 günde bir: Pastahaneden arada badem çöreği alıyom
    pazartesi ve çarşamba günleri 1 kase sütlaç yiyorum
    3-4 akşamda bir 200 gram kestane fırında
    asitli ve tuzlu hiçbirşeyi hayatımda tutmuyom.
    Spor Programım
    Gögüs +Biceps
    Omuz +arka kol +baldır
    Bacak+
    Sırt +tripcs
    Mide her idmanda yaparım hocam programıma eklememe gerek duymadı hareketleri bildiğim için o gün hangi bölgeyle ilgili çalışmam bitince yaparım
    100KG lardayken 1saat 1 saat 15dk gibi hergün bisiklet yapardım şimdi mide idmanının sonunda 15 dk çeviririm yağ yakımı için
    Bench Press 12 10 8 6
    Üst Gögüs Press 12 10 8 6 GÖGÜS
    Üst gögüs DM Yana açış 12 10 8
    CABLE CROSSOVERS 12 10 8

    SCOTT Z BR CURLS 12 10 8 6
    SCOTT DM CURS 10 8 6 PAZU
    CİFT DAM EYİK SEPHA 10 8 6

    YATARAK ALNA 12 10 8 6
    PUSHDOWN 12 10 8 ARKA KOL
    TRİCEPS CLİCKBACK 12 10 8

    STİFF LES DEADUTE 20 15 12 10 A.BACAK
    LEG CURS 15 12 10 8

    CALF MACHİNE 20 15 12 10 BALDIR


    BİSİKLET 15DK
    SQUAT 12 10 8 6
    LEG PRESS 15 12 10 8 BACAK
    BR CUNGE 12 10 8
    LEC EXTANİON 15 12 10

    BEHİND NECK PRESS 12 10 8 6 OMUZ
    SEATED DM PRESS 10 8 6
    DM FRONT PAİSE 12 10 8
    SİDE LATERAL 10 8 6

    BARBEL ROVERS 12 10 8 6
    FRONT PULLDOWN 12 10 8 KANAT
    ROVENG MACHİNE 12 10 8 6
    HİYGPULL 15 12 10
     
  2. super_hornet
    Offline

    super_hornet Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    202
    Beğenileri:
    50
    Ödül Puanları:
    0
    beslenme bilgin çok kötü öncelikle onu söyliyim...

    3 ana 3 ara öğün beslenme olmalı...öğün araları 3 saati geçmicek...

    insülün hormonunu kullanmayı öğrenicen....

    verdiğin program ölçü falan hiçbişey yok...

    tavuk diyorsun...nasıl tavuk bu ? bir bütün mü , yoksa kemikli bir göğüs mü , yoksa 4-5 adet but mu ???

    pilav demişsin ne kadar pilav ??? kaç gr ?

    ayrıca beyaz prinç basit şekerdir insülün dalgalanması yapar..ne kadar proteinle tüketsende tavsiye etmem

    makarna demişsin kaç gr ???

    sabah kahvaltında çok vasat


    anlaşılan protein karbonhidrat oranların dengelerini saatlerini vs vs bilmiyorsun...

    yine benzer bir mantıkla zayıfladı isen kas kaybın çok olmuştur gibime geliyor....bununla birlikte apartta bekleyen yağ hücreleri......yavaşlayan vücut hızı...

    peki ne kadar sürede bu kiloya düştün ?

    fazla olduğunu düşündüğün kiloları verip allah ne verdiyse abanmak doğru değil...

    diyet değil beslenmeyi öğrenmek ve hayat tarzı haline getirmek gerekiyor...

    yağ hücreleri 2 seneye kadar kaybolmaz büzüşür sadece... hacim kazanıcam diye göbeklenebilirsin yine yani :D


    benim sana tavsiyem önce beslenme hakkında uzun uzun bilgilen sonra çalış....yoksa 2 ileri bi geri yerinde sayarsın.....

    akşam çaya 2 şeker atıyorsun birde...peh gitti bütün emekler....şekeri çıkar hayatından..spor sonrası ilk 15 dk içindeki süre haricinden basit şeker alınmaz....(onunda bir ölçüsü var)
     
    nehir55 bunu beğendi.
  3. nehir55
    Offline

    nehir55 Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2009
    Mesajlar:
    114
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    Gebze
    çalışan birisi olarak anca bu kadar oluyor
    tavuk gögüsü .
    makarna 60gram civari
    creatin+protein desteği yapıyorum.
    beyaz pirinç yazdımda genelde makarna 60gr civari
    zayıflıyacam diye kendime eziyet çektirmiyorum ne seviyorsam onu az tüketiyorum .
    ekmek ve kola +cips olmayınca zayıflamam normal
     
  4. nehir55
    Offline

    nehir55 Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2009
    Mesajlar:
    114
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    Gebze
    L carnite yağ yakıcı kullanıyorum
    106 kiloyken benchde 20kg nin altında kalıyordum.
    şuan için 40 kg 15 tekrar
    45 kg 12
    50 kg 10
    60 kg 8 tekrar çok rahat şekilde yapıyorum
    kasdan kaybetsem yapamazdım herhalde
     
  5. yolcu02
    Offline

    yolcu02 Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    446
    Beğenileri:
    150
    Ödül Puanları:
    43
    bence baya profosyonel bi beslenme şekli tabi tamamıyla uyguluyorsan ilk başta amacın ne onu yazmamıssın ondan yorum yapmak zor.
     
    nehir55 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş