Beslenme Programım..

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Preacher tarafından 22 Haziran 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Preacher
    Offline

    Preacher Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    13
    Öncelikle Merhaba,
    Daha Önce Yardımcı Olan Arkadaşlar Sayesinde Beslenme Programı Hazırlamıştım..


    17 Yaşında 175 Boyundayım. 68 Kiloydum, Şuan 65 Kiloyum. Hedefim 60-62 Kilo Olmak..
    Önümde Öss Gibi Bi Sorun Olduğu İçin Şuan Sadece Kilo Vermeyi Düşünüyorum, Hedeflediğim Kiloya Ulaştıktan Sonra Sadece 1 Ay Kadar Kaslanmaya Yönelik Program Uygulayıcam,
    Sonra 8 Ay Kadar Ara Vermem Gerekicek Spora..

    Beslenme Programım Şöyle:
    -----------------------
    Sabah: 2 Yumurta(Birinin Beyazı Yok),Çay(Tek Şekerli), 1 Dilim Kepekli Ekmek
    Ara: Meyve
    Ögle:100 gr Izgara Tavuk,1 Tabak Makarna,Pilav yada 1 Dilim Kepekli Ekmek
    Ara: 100 Gr Izgara Tavuk
    Akşam:100gr Izgara Tavuk+1 Tabak Makarna,Pilav yada 1 Dilim Kepekli Ekmek.
    Yatmadan Önce: Meyve

    ------------------------

    Bu Beslenme Programıyla Yaklaşık 3 Haftada 3 Kilo Verdim,
    2 Günde 1 Yarım Saat 6.5 Km Hızla Yürüyorum Şuan Sadece.

    Amacım Yağ Yakmak Olduğundan Bu Şekilde Kilo Vermeye Devam Ederek Yağ Yakabilir miyim ? Yoksa Eklemem Ya da Çıkarmam Gereken Birşeyler Olmalı mı ?
     
  2. Gray Wolf
    Offline

    Gray Wolf Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2008
    Mesajlar:
    533
    Beğenileri:
    266
    Ödül Puanları:
    0
    ilk olarak yuymurtanın beyazını değil sarısını çıkartmalısın. Genel olarak kilo verme amaçlı oldugu için beslenme programın fena değil. Öğünlede salata türü şeyler tüketirsen daha iyi olur.

    1 ay çalışıp 8 ay çalışamayacaksan hiç başlama derim. Hem bir ayda birşey yapamazsın hem de 8 ay ara vereceksen kazanacağın küçük şeyleri de kaybedeceksin.
     
  3. Preacher
    Offline

    Preacher Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    13
    Sarısını Çıkartıyorum, Dalgınlıkla Yanlış Yazmışım :)

    Ayrıca Bahsettiğim 1 Aylık Çalışmayı, Bu Önümdeki 8 Ay İçinde Yağlanmamak İçin Yapmayı Düşünüyordum. Pek Bir Faydası Olmucaksa Yapmıyım. Ki Zaten Pek Bi Fayda Beklemiyordum :)

    Programı Aralara Sebzeler Yerleştirek Uygulamaya Devam Ediyorum Ozaman,
    Yorum İçin Teşekkür Ederim.
     
  4. himes
    Offline

    himes Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2007
    Mesajlar:
    161
    Beğenileri:
    68
    Ödül Puanları:
    0
    kahvaltında ve yemeklerle birlikte çaya ve kafeinli içeceklere yer verme kalsiyum demir vs emilimini engellemekteler.17 yaşındasın spora ağırık versende kilo vermekle ve diyetle uğraşmasan daha iyi olmazmı bir düşünmek lazım mesajlarınada baktım istediğine(sırtım düz kanat geliştrmek istiyorum falan demişsin)kaslanarak daha iyi bir görüntü elde ederek kavuşursun tabiki yaşınıda dikkate alarak çalışmalısın.yatmadan öncede mevye iyi değilde aç olarak yatarsan daha sağlıklı ve yararlı olur gelişimin açısından.Senin kilolu olduğunu hissetmen sporsuzluktan spor yaparak kilo almaya bile çalışabilirsin ergenlikten ötürü kilo aldığını düşünmekteyim,diyet için doktora danış istersen çünkü yaptığın yanlış gibi duruyo(daha bilgili arkadaşlar daha iyi cevapta verebilir bu bence).

    daha çok ararştırma yap iyi çalışmalar.
     

Sayfayı Paylaş