Beslenme Programım

Konusu 'Beslenme Günlüğü' forumundadır ve pontiac tarafından 4 Kasım 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. pontiac
    Offline

    pontiac Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Yaş: 22
    Boy: 1.75
    Kilo: 64.5
    1.5 ay önce fitness başladım 61.1 kiloydum şuan 64.5 ama geçtiğimiz 2 hafta kilo alamadım bende programı değiştiriyim dedim de abarttım galiba.
    Bugünün programını ekledim. Hemen hemen buna yakın yiyorum. Değişen şeyler öğle ve akşam yemeğim. Meyve ve akşam yiceğim pilavın değerlerini yazmadım. Kesin yanlışlarım vardır, bilgisizim bu konuda ilk defa spor yapıyorum ben de size danışmak istedim.
     

    Ekli Dosyalar:

  2. psyzeer
    Offline

    psyzeer Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2014
    Mesajlar:
    76
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    kilo arttıkça kalori ihtiyacıda artar, metabolizma hızlandıkçada kalori ihtiyacı artar. kalori hesaplama cetvelleri var orda günlük kalori hesaplanıp üzerine 500-600 kalori eklenir. metabolizma hızına göre bu kalori miktarı değişir, hızlıdır az gelir, yavaştır fazla gelir. deneme yanılma sistemiyle görülür. kilo alınamadıysa eğer artırılmalıdır kalori. meyve tarzı basit karbon çok fazla orada onları kompleks olanlarla değiştirmeni tavsiye ederim. karbonların %85i kompleks 15i basit olmalı.. haşlama patates, pirinç lapası, fasulye nohut , yeşil sebze tarzı şeylerde eklenmesi gerek listeye en önemli besin kaynaklarındandır bunlar
     
  3. Bekci
    Offline

    Bekci Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    3.333
    Beğenileri:
    6.154
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    EU
    1,5 ay gibi bir sürede 3 kg almissiniz buda cok güzel bir deger,Kilo alimi durduysada beslenmenizde felan cok oynama yapmadan +300-400 kalori eklemeniz yeterliydi bunuda gün icinde yediginiz pilav makarna v.s seylerin biraz gramajini artirmaniz yeterli olurdu.
     

Sayfayı Paylaş