beslenme programım ve tavsiyeleriniz

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve syndrome tarafından 28 Temmuz 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. syndrome
    Offline

    syndrome Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Merhaba ,

    Yaşım 25 ve şuan 72 kilodayım , ramazanda 10 kilo vererek düştüm , 4 yıldır sürekli bırakıp bırakıp başlıyorum. Fotoğrafta şuanki halimi görebilirsiniz, aşağıya beslenme programımı yazacağım yorumlarsanız sevinirim . Bu arada spora haftada 4 gün gidiyorum şuan tüm hareketlerim 3x15 şeklinde ve genelde makinalarla çalışıyorum.

    BESLENME PROGRAMI :

    07.30: prv marka protein tozundna 1 ölçek 400ml su ile içiyorum
    08.30 : 5 yumurta ( 1'inin sarısı ve 4'ünün beyazı ile ) hazırlanmış + 100 gr yulaf ezmesi bulunduran omlet + 1 kalıp beyaz süzme peynir
    10.30: 100 gr lor peyniri + 1 yaprak marul
    12.30 :burada iş yerimde ne çıkarsa yemek zorundayım ama protein alamazsam 1-2 kutu 80 gr ton balığı yiyorum light genellikle.
    15.00 : 1 avuç fındık + badem
    18:00 : 200 ml süt içine 100 gr yulaf ezmesi
    18.30: 1 ölçek kreatin içiyorum - spordan önce
    19:00 gibi spor yapıyorum ve her antremandan sonra 20 dk cardio yaptığım için l -carnitine içiyorum.Spor sırasında da 1 ökçek bcaa içiyorum markası scivation.
    22:00: yine prv marka protein tozumdan spor bitince 1 ölçek içiyorum.

    22.30 : yarım tabak pilav + 1 adet tavuk göğsü + 1 kase yoğurt

    24.00: burada 1 ölçek glutamin içip uyuyorum 5 gr.

    Yorumlarınızı mutlaka bekliyorum , yanlış bulduğunuz bi şey varsa tecrübelerinizden yararlanmak isterim.

    Teşekkürler.
     

    Ekli Dosyalar:

    • spor.jpg
      spor.jpg
      Dosya Boyutu:
      72 KB
      Görüntüleme:
      12
  2. respect2us.23
    Offline

    respect2us.23 Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    313
    Beğenileri:
    130
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Academy of Nutrition and Dietetics
    Antrenmandan önce yulaf gibi yüksek lif içeren bir besin yerine karbonhidratı yüksek daha az lif içeren kolay sindirilen bir besin tüketmelisin bence.
    Glutamin ve l-carnitine i hangi amaçla kullanıyorsun ayrıca ?
    Bu arada salon Kayseri'deki Fitness Life Club mı acaba ? :)
    --- Mesaj birleştirildi, 28 Temmuz 2016 ---
    Ayrıca meyve-sebze tüketimin çok yetersiz görünüyor
     
    Son düzenleme: 28 Temmuz 2016
  3. syndrome
    Offline

    syndrome Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    salon doğru :D l-carnitine yağ yakmak için, glutamin ise yatmadan önce içildiğinde kilo aldırıyor diye biliyorum ? Sen de aynı spor salonuna mı geliyorsun ?
     

Sayfayı Paylaş