Beslenme programım ve tavsiyeleriniz

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve murat evren tarafından 17 Kasım 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. murat evren
    Offline

    murat evren Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    beslenme.jpg

    Arkadaşlar merhaba beslenme programım resimdeki gibidir kilom 65 boyum 1.77 sizce beslenme programım nasıl varsa tavsiyeleriniz nelerdir ?

    1 avuç soyalı yazmışım 1 avuç soyalı fıstık
     
  2. Yaver27
    Offline

    Yaver27 Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.060
    Beğenileri:
    1.423
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    bol bol kuruyemiş, tatlı, probis, protein tozu... ama yumurtanın sarısı çöpte? hocam avuçların biraz büyükse, en az 500 gram kuruyemiş yiyorsun, kafadan 2500 kalori. probisten de gelir bir kaç yüz kalori. 500 de tatlıdan gelse... 3500 kalori kafamı kesseler,hergün bunları bana yediremezler.
     
  3. murat evren
    Offline

    murat evren Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    ne tür değişiklik yapmam lazım peki tatlı dediğim hergün bildiğimiz şerbetli tatlı değil haftada 1 öyle çıkar bi gün elma çıkar bi gün mandalina bi gün pudink normalde zaten şerbetli tatlı yemem
     
  4. Yaver27
    Offline

    Yaver27 Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.060
    Beğenileri:
    1.423
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    valla ne bileyim kardeş. şunu yap diyemem de, en azından şunu yapma diyebilirim. yani probis falan gereksiz geldi bana. proteinli mal diye çıkardılar da, karnı ağrısın onun içindeki proteinin.
     
  5. murat evren
    Offline

    murat evren Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    anladım probisi çıkar diyosun yani işyerinde ofis ortamında olduğum için kuruyemiş tarzı yiyorum ara öğünlerde mecburen
     
  6. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Selam. İşyerinde çıkan yemek diye bir yeme programı olmaz. Makrolarını yazman lazım. Günlük kaç kalori alıyorsun, kaç gr protein, kaç gr yağ, amacın ne, son dönemde kilo değişimin ne yönde? Muhtemelen bunları bilmediğini yazacaksın, o zaman kalori miktarını fatsecret, fitday, myfitnesspal gibi bir yerden hesaplaman gerekecek. Eğer bunu yapamam dersen geriye sadece 1 ay ne yiyorsan onu yiyip, aldığın sonuca göre tahminen daha az veya daha çok yemen kalacak. Arada probis yersin, bir şey olmaz. Yumurtaların sarılarını da ye, en azından 2-3 tanesinin. Zaten zayıfsın, neden yarım yağlı süt? Akşam yemeğine akşam yemeği yazmışsın, akşam yemeği ne?

    Önce ne yaptığını bilmen ve yazman lazım, ancak daha sonra doğru yapıp yapmadığını tartışabiliriz.
     

Sayfayı Paylaş