Beslenme programım nasıl olmalı?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve fat304h tarafından 19 Mart 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. fat304h
    Offline

    fat304h Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2012
    Mesajlar:
    60
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Arkadaşlar merhaba,
    Öncelikle kendimden bahsediyim yaş 17 boy 1.80 kilo 58,vücut tipim ektomorf.Daha önce düzensiz 3-4 ay çalıştım,düzensizden kastım P90X yaptım ama devamlı bıraktım tekrar başladım beslenme düzenide yoktu.Sonuç;Sadece güçlendim hacim anlamında hiç gelişme olmadı ancak sıkılaştım kaslar dahada setleşmişti.Herneyse şu an tekrar başlamak istiyorum.Yağ oranımı bilmiyorum ancak sadece karın bölgem yağlı altında karın kaslarını sıkınca belli oluyor ama yağdan görünmüyorlar.İlk defa bu kadar motive oldum iyice araştırıp tekrar başlayacağım.İlla 3-5 ayda vücut yapıyım değil derdim isterse 3-4 yıl olsun bırakmadan yapacağım.Beslenme programım nasıl olmalı benim gibi birisi için.
    Yardımcı olursanız sevinirim.
     
  2. by_burak
    Offline

    by_burak Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    81
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    Kendi programını kendin yapmalısın.
    Kilogram başına 1.5 - 2 protein almalısın buda demek oluyorki 58x2 : 116 protein alman gereklir.
    Protein ihtiyacını doğal yollarla karşılayabilirsin.
    Örnek : sabah 100 gr peynir 3-4 yumurta 100 gr yulaf ezmesi , şeklinde tüm gün 116 protein ihtiyacını karşılayabilirsin
    1 ögüne yüklenerek tamamen şişirme kendini , ara ögünler yap ortalama 90 dkda 1 yemek yemeye çalış.
    Antreman öncesi karbonhidrat antreman sonrası protein almalısın.
    Antremandan 90 dk önce yemek yemelisin.
    Daha dogrusu forumu araştırmalısın aradıgın tüm bilgileri içeriyor benim yada başkasının yazmasıyla olmaz :)
     

Sayfayı Paylaş