Beslenme programım hakkındaki görüşleriniz

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Alkoc tarafından 15 Şubat 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Alkoc
    Offline

    Alkoc Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2012
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhabalar.
    Bu spordaki birinci haftam henüz

    Boy:181
    Kilo:58
    Yaş:18
    Vicut:Ektomorf

    Kendimi iyice ısındırdıktan sonra çok ağırlık az tekrar yani hacim çalışması ile başladım spora.

    Beslenme programımı size sunuyorum.

    Sabah:
    Kalktıktan hemen sonra süt ile whey protein tozu

    30 dk sonra 3-4 yumurta beyazı veya omlet
    Bir dilim ekmek,bal,lor peyniri,çilek reçeli,beyaz peynir,bir bardak saf elma suyu.

    Öğlen (okulda olduğum için köfte-patates tarzı yiyeceklerle beslenmek zorunda kalıyorum.yanında ayran veya meyva suyu içiyorum.)

    Antrenmandan 1-1.5 saat önce bir tabak lor peyniri ile karışık bir bardak saf elma suyu.

    Antrenmandan hemen sonra süt ile whey protein tozu

    Antrenmandan 1/1.5 saat sonra 200 gram tavuk/kırmızı et/biftek yanına 150 gram pilav veya makarna (balık-dana eti gibi ufak değişiklikler oluyor günden güne.

    Yemekten sonra meyve tabağı

    Yarım saat sonra bir avuç fındık

    Yatmadan önce süt ile whey protein tozu

    Programım hakkında eklemek istedikleriniz,öneri ve düşüncelerinizi alabilir miyim.
    İlgilendiğiniz için teşekkürler ;)

    ---------- Post added at 15:42 ---------- Previous post was at 15:40 ----------

    Düzeltme nereden yapılıyor bulamadım ama antrenmandan önce lor peyniri bir tabak makarna ile karışık.sadece lor peyniri olarak yazmışım.
     
  2. Ives
    Offline

    Ives Yeni Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2013
    Mesajlar:
    201
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    0
    süt yerine yoğurt veya lor peyniri ekle bence protein oranı bakımından daha yüksek olur.
    Takviye fazla bence protein tozu bu kadar kullanma, etten almaya çalış proteini.
    Eğer illa da takviye kullanacağım dersen bence multivitaminde kullanmalısın.
    Gereken mineral ve vitamin ihtiyacını karşılayacak bir beslenme programı yok bence.
    Yumurta sarısı mutlaka ye.Yumurtanın sarısı tam bir hazinedir,mutlaka 1 sarı tüket.
     
  3. exsisman
    Offline

    exsisman Forum Kurdu

    Katılım:
    6 Eylül 2012
    Mesajlar:
    1.066
    Beğenileri:
    780
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Almanya
    Sabah: Ekmek yerine 100 gram Yulaf eklerdim

    Öglen: Mümkün oldugunce evden yemek getir. Ton Balikli ve tavuk gögüslü sandivc gibi

    Antremandan sonra Whey protein

    Aksam: böyle iyi

    Meyva tabagini sabaha alirdim

    Yatmadan öncede Yogurt/Kasar/Süt yeterlidir

    Gün icinde findik/badem/Ceviz



    Yanliz bana karbo alimi az geldi kilo almak icin
     

Sayfayı Paylaş