Beslenme programım hakkında yorum

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve onuravci56 tarafından 26 Haziran 2014 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. onuravci56
    Offline

    onuravci56 Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2014
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba spora başlayalı 5 ay kadar bir süre oldu vücudumdaki değişiklikleri hissetmekteyim 59 kiloyla başlayıp karbonhidratlı protein takviyesi kullandım ve 7 kilo alarak 66 kiloya ulaştım.. Şimdi bir sorum olucak günlük rutin beslenme programımı yazacağım ve daha fazla kilo almam için yeterlimi veya eklemem gereken kısımlar varsa yardım almak istiyorum şimdiden teşekkürler ..Buda beslenme programım;
    Sabah kahvaltı : 1 bardak süt , 100 gr civarı yulaf , 1 muz : sütü ısıtıp yulafı lapa halinde yiyorum..

    Öğle 13:00-14:00 civarı : 200 gr ızgarada tavuk göğüs yağsız , 1 tabak pilav + tam yağlı ayran..

    Antremandan 45 dakika önce 1 bardak sade nescafe şekersiz..

    16:00 veya 17:00 antreman...

    Antreman sonrası 1 ölçek ( 25 gr pro.) whey protein + 250 gr yarım yağlı süte karıştırıp .. (takviyede karbonhidratsıza geçtim saf protein (O.N Gold standart whey )

    19:00-20:00 civarı : 150 gr ızgarada tavuk göğüs yağsız , 1 tabak pilav + varsa mevsim salata

    yatmadan önce 1 bardak yarım yağlı süt ...

    Evet günlük beslenme programım bu şekilde profesyonel vücut geliştirmeci arkadaşlarımın yorumlarını bekliyorum...

    yaş : 18
    kg : 66
    boy : 178
     
  2. onuravci56
    Offline

    onuravci56 Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2014
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    yorumlayacak hiç kimse yokmu ?
     
  3. mrtyler2
    Offline

    mrtyler2 Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2013
    Mesajlar:
    112
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Kırşehir
    amacın eğer kilo almaksa 1-2 öğün daha eklemeni tavsiye ederim özellikle karbonhidrat ağırlıklı.
     
  4. onuravci56
    Offline

    onuravci56 Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2014
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Tavsiyeniz için teşekkür ederim şu şekilde günlük 170-180 gr civarı protein 250-300 civarıda karbo. almaktayım . Amacım 70-72 kiloya kas kütlesi şeklinde çıkıp sabit kiloda kalmak. Şunuda belirteyim 59 kg ikenki yağ oranım %11 ken 66 kg daki yağ oranım %1 düşüp %10 dur . Gidişatım hakkında yorum yapabilirmisiniz, sonuç olarak yağ almadan 7 kg almak çok zor bi iştir
     
  5. shaq
    Offline

    shaq MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.426
    Beğenileri:
    1.575
    Ödül Puanları:
    123
    Değerli üyemiz;
    Konu başlığınız kilitlenmiştir.

    Kilitlenme sebebi ;

    * Günlükler bölümüne açtığınız başlık günlük niteliğinde değil soru niteliğindedir.10.07.2011 tarihinde yapılan duyuru gereği günlükler bölümüne açılan soru başlıkları artık doğru bölüme taşınmamakta ve içeriğine bakılmaksızın kilitlenmektedir. (ayrıca bkz : Forum Kuralları Madde-26)

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız!
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş