Beslenme Programım İçin Tavsiyeleriniz?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve farukfaruk tarafından 22 Ekim 2007 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. farukfaruk
    Offline

    farukfaruk Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Herkese Merhaba, 2 aylık zayıflama dönemimde 80 kg dan 70 kiloya kadar zayıfladım, 3 aylık vucüt geliştirme antremanlarıyla şu an yağlanmadan göbek bölgemi kalınlaştırmadan 74 kg dayım, 1.79 boy 26 yaşındayım. Amacım yağlanmadan hacim kazanmak kas kütlesi eklemek. Haftada 4 gün çarşamba ve c.tesi-pazar dinlenerek günde iki bölge hacim amaçlı programla salonda çalışıyorum asıl merak ettiğim beslenmem hakkındaki değerli yorumlarınızı eleştirilerinizi bekliyorum, saygılar...

    07:00 1 yemek kaşığı pekmez, 1 yemek kaşığı bal (uyanır uyanmaz)

    08:00 4 yumurta beyazı, 1 sarı, lihgt beyaz peynir, hindi salam, light kaşar, kepek ekmeği, light süt, solgar V2000 multivitamin

    11:00 Fındık - kuru üzüm iki avuç kadar.

    12:30 Öğle yemeği (şirkette ne çıkarsa yağsız) kepek ekmeği ile

    15:30 1 Tavuk göğsü komple veya 160 gr.lık ton balığı 1 tabak makarna

    18:00 1 Tabak müsli light süt ile

    20:30 ON whey protein tozu su ile, Hardline TKM üzüm suyu ile, 1 yemek kaşığı fıstık ezmesi, 1 yemek kaşığı saf zeytinyağı

    21:15 Antreman Başlangıç

    22:15 Antreman Bitiş, ON whey protein tozu su ile, Hardline TKM üzüm suyu ile, 1 elma veya 1 muz

    23:00 4 yumurta 2 sarı lor peyniri ile omlet, yağsız sebze yemeği varsa makarna

    23:45 Uyku

    Mutlaka eksiğim fazlam vardır, lütfen yorumunuzu esirgemeyin, saygılar, sevgiler...
     
  2. farukfaruk
    Offline

    farukfaruk Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yorum, tavsiye, öneri yok mu ? o kadar kusursuz mu hazırlamışım.
     
  3. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.493
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    faruk biraz daha sabırlı olursan muhtemelen cevap gelecektir..

    diğer nokta
    takriben nekadar protein , karbo. ve yağ aldığını hesaplayıp yazarsan çok daha kolay yorum yapılacaktır..

    benim yorumum;
    benim dikkatimi çeken antremandan 2 saat öncesine kadar kompleks karbo alman iyi olur..
    antremandan 45 dk önce aldığın fıstık ezmesinin sebebi nedir?

    son nokta yatmana yakın makarna gibi yada sebze yemeği gibi karbo. içeren yemekler yememen..hem yağlanmamak için hemde Gh'ı engellememek için..
     
  4. farukfaruk
    Offline

    farukfaruk Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Teşekkür ederim diez, sabırsızlığım konusunda özür dilerim, besin değerlerini oturup hesaplamaya çalışıcam bu konu benimde kafamı kurcalıyordu.
    Antrenmanın iki saat öncesinde işyerinde olmama rağmen kompleks karbonhidrat almaya çalışıcam.
    Fıstık ezmesinin ant. öncesi enerji verdiğini, testesteron tetikleyici olduğuna da okumuştum ama zamanı uygun olmayabilir tavsiyene ihtiyacım var, tekrar teşekkür ederim.
     

Sayfayı Paylaş