Beslenme programımı yorumlarmısınız?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve nizamicedit tarafından 15 Aralık 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. nizamicedit
    Offline

    nizamicedit Yeni Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2012
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    Merhabalar. Uzatmadan direk konuya geçiyorum.

    Beslenme programım:
    Kalkınca: 3 Yumurta beyazı-1 Domates-1 Salatalık-Birazda çeçil peyniri

    Ara öğün: Elma

    Öğlen: Evde tavuğu haşlayıp küçük dilimlere ayırıp domates ile karıştırarak tüketiyorum , bazen ise çiğ köfte yiyorum.

    Akşam: Makarna-Bulgur pilavı yanında salatalık vs vs.

    Dışarıda :45 dakika-1 saat boyunca yürüyorum
    Eve geldiğimde : 150-200 şınav-dumbell-crunch-bacak kaldırıp indirme-vakum vs vs vs kısacası evde fitness programı uyguluyorum.

    Boyum 1.76-77 , Kilom 64 , Belim 77 cm. Fakat hala karın kaslarım belirgin değil.

     
  2. kratos1
    Offline

    kratos1 Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2012
    Mesajlar:
    693
    Beğenileri:
    440
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    İstanbul
    Karın kasları yağ oranıyla alakalıdır.

    Ne kadar karın çalışsanda yağ oranın düşük olmadığı takdirde karın kasların gözükmez.

    Onun için beslenmeni düzeltmen lazım. Kahvaltın iyi. Ara öğüne yulaf ekleyebilirsin.
    Öğlen tavuk yiceksen yanına pilav ekle. Çiğ köfte yiceksen yanına hayvansal bir protein kaynağı ekle. Lor peyniri olabilir.
    Akşam yine makarnanın yanına hayvansal bir protein kaynağı ekle. Ton balığı, tavuk, et vs olabilir. Kolay gelsin.
     
    nizamicedit bunu beğendi.
  3. nizamicedit
    Offline

    nizamicedit Yeni Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2012
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    Merhabalar. Uzun süre forumdan kaldığım için özür dilerim.Tekrardan bu konuma devam etmek istiyorum. Malesef bu süreçte programıma sadık kalamadım yaklaşık ayda 4-5 kilo vermem gerekirken 2 kilo verdim ve şuanda kilom 62. Bel çevrem 75.

    - Acelem yok. Yavaş yavaş sindire sindire kilo vermeyi planlıyorum :) Hedefim şuanda 58 kilo.

    Yarından itibaren uygulayacağım programım:
    14.01.2013 : [ bugün ton balık almaya gidemedim normalde sabahları tonbalığı yerim. ]
    - 2 Çorba kaşığı etilifalif - 3 yumurta [2 beyaz-1 tam ] - Etilifalif i yemek için 150 ml süt
    3 Yumurta [ 2 beyaz : 40 Kalori - 1 Tam = 100 Kalori ] = 140 Kalori -- 150 ML Süt = 150 Kalori - Etilifalif : 200-300 kalori
    Toplam: 600 Kalori

    ---

    Ara öğün : 5 Adet fındık : 50 Kalori

    ---

    Öğlen: 250 Gram tavuk haşlama [ Öğlenleri tavuk beni gerçekten çok doyuruyor. Daha fazla birşey tüketemiyorum. ] = 300 Kalori

    ---

    Akşam: 250 Gram haşlanmış tavuk göğsü: 300 Kalori - 200 Gr yoğurt: 200 Kalori Toplam : 500 Kalori [ tavuk ve yoğurdu aynı anda tüketmenin tavsiye edilmediğini biliyorum, fakat tavuk tek başına yenmiyor salataylada tadını beğenmiyorum malesef..
     

Sayfayı Paylaş