Beslenme programımı değerlendiriniz...

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve ollicanolli tarafından 15 Nisan 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. ollicanolli
    Offline

    ollicanolli Üye

    Katılım:
    26 Mart 2013
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar boyum 1.85 kilom 118di. 1 ay önce spor salonuna başladım ve şimdi 108 kiloyum. 10 kilo verdim.bu 1 ayda son 2 hafta yememe dikkat ettim. ekmeği ve şekeri kestim abur cubur hamurişi falan herşeyi kestim.

    Herneyse benim daha rahat kilo verebilmek için nitelikli bir beslenme programına ihtiyacım var ancak öğrenci olduğum ve yurtta kaldığım için oldukça zor görünüyor.size günlük programımı yazıyım; yardımcı olursanız çok sevinirim.

    Kalkış: 07.00
    Kahvaltı: 7:30-7-45 (açık büfe oluyor haftada 1 gün haşlanmış yumurta oluyor..hergün olanlar: domates, salatalık, zeytin çeşitleri, peynir çeşitleri(lor dahil), a101 sütle karıştırılan gevrek,çay,süt) kahvaltı ücretsiz olduğu için burdan yemem daha doğru oluyor kendi hazırlama gibi bir seçeneğim yok.

    Derse giriş: 08.00
    Dersten çıkış: 12:10
    Öğle yemeği: 12:30 ( okul yemekhanesinde yiyorum 10tl haftalık oluyor gayet ekonomik ve harika yemekler oluyor.Burda engelleyemeceğim birşey varki oda yemeklerin yağlı olması ancak ekmeği kestiğim iiçin ekmek yemiyorum ve gayet doyuyorum 6 saat tok kalıyorum)

    Spora başlangıç: 15.00-16.00 (yedikten belli bir süre sonra spora girmeyi tercih ediyorum boş mideyle. en azından koçlar öğle söyledi)

    Akşam yemeği: 17.30-18.30 (spordan sonra yurda dönüp duş alıp yemeğimi yiyorum. işte bu öğün için sizlerden tavsiye almam gerek.eğer kantinde ye derseniz yine yağlı yemek olması muhtemel ancak ekmeksiz. 1 çorba 1 ana yemek 1 makarna veya pilav 2 kaşık yoğurt. Eğer derseniz bu senin için kötü olur yurt odasında olduğumu belirterek sizin tavsiyelerinize uyarım. mesela gelirken yarım piliç alabilirim. derisini bırakıp tavuk etini gömebilirim.gayettae doyurucu oluyor.veya vereceğiniz herhangi bir tavsiyeye uyarım.)

    Yatış: 23.30-01.00 (Uykunun büyük rol oynadığını biliyorum ancak yurt odası olduğu için bu saatten önce uyumak imkansız onuda belirtiyim. )

    sporada pazartesi, salı, perşembe, cuma gidiyorum hafta sonu biraz zor oluyor.bu gittiğim günlerdede 20dk koşu 10dk bisiklet 10dk stepper ardından aletlere geçiyorum.

    benim günlük yaşadığım şeyler bunlar. kilo vermemde tavsiyelerde bulunarak bana yardımcı olacak herkese şimdiden sonsuz teşekküler.
     
  2. Verminaard
    Offline

    Verminaard Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2012
    Mesajlar:
    333
    Beğenileri:
    104
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ankara
    Öğle yemeğinde yağlı yiyip 6 saat tok kalmak yanlış. Özellikle beyaz ekmeği kesmen çok güzel bir olay ama öncelikle idmandan önceki öğünü ayarlaman gerek.
     
  3. ollicanolli
    Offline

    ollicanolli Üye

    Katılım:
    26 Mart 2013
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    idmandan önceki öğünü nasıl ayarlamam gerek acaba ? o öğünü hergün 12.00-13.00 arası yiyorum spora gitme saatinimi değiştiriyim ? haftalık 10 tl olmasından dolayı ordan yiyeceğim, ne kadar yağlı olursa artık
     
  4. Verminaard
    Offline

    Verminaard Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2012
    Mesajlar:
    333
    Beğenileri:
    104
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ankara
    Öğleden idmana kadar 2 öğün olarak bölsen daha iyi olur. İdman saati uygun bence ama öğle yemeğindeki yağlıları aradan çıkarmalısın.
     

Sayfayı Paylaş