beslenme programı

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve deliruhi89 tarafından 22 Şubat 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. deliruhi89
    Offline

    deliruhi89 Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sabah 3 yumurta 2 dilim kepek ekmeği 100 grama yakın teneke peyniri 50 gram lor peyniri ve 5 tatlı kaşıgı bal 1 bardak portakal suyu(o anda sıkılıp içilmek şartıyla)

    öğlen bazen yağsız pilav bazende sdc meyveyle geçiriyorum

    ara öğün olarak 2 muz ve 1elma

    antremandan 2.5 sa.önce 1 büyük tabak pilav vya makarna ve pilava eş değer yoğurt

    antremandan snr ton balıgı 160 grama yakın.2 sa.snr 2 bardak portakal suyu yatmadan 2 saat önce 2 yumurta

    ek olarak her gün yarım litre portakal suyu içiyorum öğünler hariç.antreman günlerinde ise çalışırken antremanla beraber tüketiyorum.bunun zararı veya yararı olur mu? yorum ve önerileriz için şimdiden teşekkürler
     
  2. safeo
    Offline

    safeo Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2009
    Mesajlar:
    457
    Beğenileri:
    209
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Kocaeli
    boyunu kilonu vs kişisel bilgilerini verirsen daha iyi olur ;)
     
  3. deliruhi89
    Offline

    deliruhi89 Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    özür dilerim unutkanlık:)
    yaş:21
    boy:1.78
    kilo:70
    ve 1.5 aydır yapıyorum bu sporu
     

Sayfayı Paylaş