Beslenme programı yardımm

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve bhcaylak tarafından 30 Eylül 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. bhcaylak
    Offline

    bhcaylak Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2012
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Bülk dönemim için nasıl bir beslenme önerirsiniz ? Ben 184 boyundayım ve 72 kiloyum . Öğünlerim ise şöyle ,

    Kahvaltı : 3 yumurta artı bal ve fıstık ezmesi ile bir bütün ekmek üzerine bir kupa ballı veyahut şekerli süt

    Öğle : Orta boy bir saklama kabı agzına kadar dolacak şekilde pilav ve 400 gr civarında tavuk

    -Öğlen yemeğinden önce ve sonra ara öğünlerde 2 - 3 tane beyaz peynir sürülmüş sandviç ekmegi

    -Akşam yemeğinde 2 tabak pilav ve 400 gr civarında et - tavuk

    -Gün içinde aralarda kuruyemişler ve bazı günlerde cornflakes , yulaf vs. Meyve de aynı şekilde ara öğünlerde gün içinde.

    Önerileriniz , eklemek istedikleriniz nelerdir sizler daha tecrübelisiniz bu konularda.

    Bu programa yaklaşık 2 haftadır devam ediyorum 1 - 2 kilo aldım
     
  2. TheKoch
    Offline

    TheKoch Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2012
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Keşke ne kadar zamandan beri bu sporu yaptığınızı da belirtseydiniz ama enazından beslenme programınızda görmediğim gece yatmadan en az 1 saat önceki yemek öğünü ve bulk dönemde olduğunuz için yağlı süt içerbilirsiniz uzun süre sindirilme açısından ...
     
  3. mehmetanil
    Offline

    mehmetanil Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.958
    Beğenileri:
    2.272
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    avukat
    Yer:
    Beşiktaş-İSTANBUL
    şimdi söle cok bilmişlik yapmak ıstemem ama sankı 72 kılo bırısıne gore karbonhıdrat alımı fazla degılmı ? 800 gram tavuk var 29x8=232 3 yumurta 4x3=12 desek 232+12= 244 gram proteın var kilo basına 3.3 gram gelır. 1 butun ekmek 300 gram 2 3 sandviç ekmeği100 er gram toplamda 600 gram ekmek yemıssın 1 tabek pilav 200 gram desek 600 gramda pilavın var günde 360 gram karbo olur. ekmektende 250-300 gram alsan epey bır karbo oluyor yanı 1 haftada 1 kg almıssın ama bence kas ve su dısında yagda vardır bıraz ayarsız bır beslenme olmus gıbı sankı yedıklerın kuruyemıslerın adetınıde yazsaydın ayrıca cofrnflakeslerde seker yok yag yapar normalde sekerı cok kullanma . ama agırlıktan sonra basıt seker almaya dıkkat et antrenmana gıtmeden öncede komplex karbonhıdrat al .

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/beslenmeye-giri-t58540.html

    http://www.bodyforumtr.com/makaleler/beslenme/antrenman-sonrasi-seker-tuketimi.html

    bu lınklerı bır ıncele ıstersen oku belkı yardımcı olur
     
  4. bhcaylak
    Offline

    bhcaylak Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2012
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    ben yaz başından beri bu sporla ugraşıyorum ama 9 senelik basketbol geçmişim var küçüklügümden beri 1 yıl profesyonel olarak oynadım yalnızca ama sürekli devam ettim düzenli bir şekilde 9 yıl boyunca , ölçülerimin de yardımı olacaksa söyleyeyim kollarım 35 gögüs 104 omuz 51 son ölçtügüm hali bu şekilde . Affınıza sıgınarak soruyorum benim amacım kış boyunca kılo almak sporla beraber yine tabii ki havalar ısınmaya başlayınca da proteini arttırıp kas kütlesi arttırmak sanırım ''define'' denen bir olay bu araştırdım aslında ama tam olarak kelime karşılığını bulamadım :/ şimdi benim bu hedefim için ara ögünlerde ne almam gerekiyor ve yağ az oranda almaya devam mı etmem gerekiyor veyahut karbonhidrat açısından ne yapmalıyım ? çok yardımınız dokunur gerçekten cevabınızla :) saygılar
     
    just4forme bunu beğendi.
  5. kratos1
    Offline

    kratos1 Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2012
    Mesajlar:
    693
    Beğenileri:
    440
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    İstanbul
    Ekmeği çıkart sabah yulaf ekle. mehmetanılın dediği gibi 400gram tavuk çok onları azalt 150şer gramdan 3 öğün ye.
    Ayrıca ara öğünlere bir avuç kuruyemiş bir tam meyve ekle.
     

Sayfayı Paylaş