Beslenme programı yardım

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve matizz tarafından 2 Kasım 2012 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 7 üye.
  1. matizz
    Offline

    matizz Yeni Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2012
    Mesajlar:
    113
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Kocaeli
    saat 6 da kalkınca Pekmez+süt+yumurta+fındık karıştırıp içiyorum

    saat 7 de 3 yumurta beyazı yarım patates 100gr lor 2 kepekli ekmek yiyorum

    saat 10 da 1 poğaça yiyorum (okulda olduğum için anca :) )

    saat 12.30 da evden götürüyorum balık yiyorum (ama bişey sorucam kantinde nugget köfte yapıyolar yesem bi sorun olur mu ? )

    saat 16 da makarna yoğurt falan

    saat 17.30 antreman

    saat 18.45de bi ölçek protein tozu

    19.45 de tavuk, balık, köfte değişiyo makarna yiyorum

    21.45 gibi 100gr lor

    22 de uyuyorum



    sorum beslenme programım nasıl 66 kiloyum bide öğlen için işte nugget veya köfte yesem bişey olur mu okulda olduğum için karbonhidrat alamıyorum.
     
  2. John399
    Offline

    John399 Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    21 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    890
    Beğenileri:
    536
    Ödül Puanları:
    103
    Anlamadığım şey sabah kalkar kalkmaz yumurta içiyorsunuz ardından tekrar neden yumurta yiyorsunuz . O kalkar kalkmaz olan kısımda yumurtayı silin ve diğer tavsiyelerimi rengini kırmızı yaparak yanına yazdım programınız yeni başlayan için ideal başarılar .
     
    matizz bunu beğendi.
  3. matizz
    Offline

    matizz Yeni Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2012
    Mesajlar:
    113
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Kocaeli
    çok teşekkürler sayın john399
     
  4. denizgnr97
    Offline

    denizgnr97 Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    264
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Powerline Sport Center
    john'a katılıyorum ama 100gr yulaf bence fazla bunu 50ye çekmende fayda var gramaj olarak bir çay bardağı yulaf 50gr sabah kalkınca yumurta anlamsız kana çabuk karışan protein gerekir o saatlerde bu yüzden yulaf ile değiştirebilirsiniz pekmez mantıklı ama pekmezi süt ile tüketmeyin onun yerine sabahları sadece lor ve pekmezi deneyin, ayrı ayrı tüketin(önce lor sonra pekmez gibi) ant. önce makarnayı yoğurt ile tüketmeyin yoğurdu akşam yemeğinde tercih edebilirsiniz birde haşlanmış tavuk vb. gibi protein aynağı ekleyin başarılar
     
    matizz bunu beğendi.
  5. matizz
    Offline

    matizz Yeni Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2012
    Mesajlar:
    113
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Kocaeli
    teşekkürler denizgnr97 bu bilgileri göz önünde tutucam
     
  6. mr_dblue
    Offline

    mr_dblue Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2012
    Mesajlar:
    1.131
    Beğenileri:
    1.363
    Ödül Puanları:
    123

    Sütle yeme lorla ye ne farkı var.Sabahleyin yumurta yeme denir mi ya.
    Niye yogurdu makarna ile tüketmesin.


    Sabahleyin 2yumurta götür çekinme.lorlu yulaflı pekmezli sıkı bir kahvaltı yap.Yogurdu bol bol tüketebilirsin.onun yanında bunu yeme bunun yanında onu yeme gibi laflarla ugrasma rahat ol.
     
    matizz bunu beğendi.
  7. matizz
    Offline

    matizz Yeni Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2012
    Mesajlar:
    113
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Kocaeli
    Kasmıyım yani genel olarak program doğru dimi ? bu arada teşekkürler mr dblue
     
  8. kby
    Offline

    kby Üye

    Katılım:
    18 Mart 2011
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    Amerika
    Programinizda neredeyse vitamin ve mineral iceren besinler hic yok. Buyuk eksiklik. Gun icinde bolca yesillik ve meyve tuketmenizde yarar var. Ayrica almaniz gereken yaglarin bir kismini da ceviz, badem, findik gibi yemislerden alabilirsiniz. Basarilar
     
  9. matizz
    Offline

    matizz Yeni Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2012
    Mesajlar:
    113
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Kocaeli
    yeşillikleri ve meyveleri yazmadım benim hatam teşekkürler kby
     
  10. ray_earth
    Offline

    ray_earth Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Matizz ;
    Kalsiyum içeren gıdalar( süt ve türevleri) demir içeren bir gıda ile (pekmez) tuketildiginde cals. demir ile birleşerek gıdanın vereceği faydayı dusuruyor.
     
  11. matizz
    Offline

    matizz Yeni Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2012
    Mesajlar:
    113
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Kocaeli
    teşekkür ederim ray earth dikkat edicem bu dediğine
     
  12. ronged
    Offline

    ronged Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2012
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tecrübesizim biraz ama kilo almaya yönelik beslenme sanırım bu değil mi ?
     
  13. matizz
    Offline

    matizz Yeni Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2012
    Mesajlar:
    113
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Kocaeli
    evet ben bu programla 2 ayda 4.5 kilo civarı aldım
     
  14. denizgnr97
    Offline

    denizgnr97 Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    264
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Powerline Sport Center
    süt ve pekmez birbirinin antisidir bir bakıma bu yüzden söyledim lorda sütün whey proteinini içerir yani kana hızlı karışır.
     
  15. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    -ÖNCELİK HAKKI İHLALİ-

    Değerli üyemiz Başlığınız acil,yardım gibi terimleri kullandığınız için kilitlenmiştir. forumda her üye eşit hakka sahiptir ve kimsenin öncelik hakkı yoktur.

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş