Beslenme Programı(Tüm gününü ayırabilecekler için ve sıkı antrenman yapanlar için)

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Bloodness tarafından 23 Eylül 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Bloodness
    Offline

    Bloodness Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2014
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Meraba arkadaşlar sizinle beslenme programımı paylaşmak istiyorum. Program profesyönelce hazırlanmıştır, Şu şekildedir;
    Saat:06.45=Sabah uyandığında
    : Elma sirke ve limonlu içecek(bir bardak ılık su içerisinde 2 yemek kaşığı elma sirkesi ve 2 tatlı kaşığı saf limon suyu)
    Saat:07.30= taze sıkılmış mevsimlik meyve suyu(2 bardak) içerisinde 50gram yulaf ezmesi(birazda tarçın(çay kaşığı kadar).
    Saat:08.00= 100gram keçi peyniri + 3 adet hafif sulu yumurta beyazı(karabiberli)+1 adet yumurta sarısı.
    Saat: 12.45= Mevsimlik Meyve(portakal-mandalin ve elma gibi) (tazesini sıkıp suyu içilebilir)(1 adet)
    Saat: 13.30= Whey Protein tozu içeceği (40gram) + 250ml su
    Saat: 15.00-16.15= ANTRENMAN
    Saat: 16.20= Whey Protein İzolat (40gram) + 250ml su
    Saat:17.30= 1 porsiyon mevsimlik sebze yemeği(brokoli gibi) + 200gram haşlama veya fırınlama ET (hindi, tavuk, balık)
    Saat: 20.00= 1 porsiyon mevsimlik kış salatası (marul, soğan, kırmızı pancar, kırmızı lahana) ve 6 adet haşlanmış yumurta beyazı ve karabiber (az miktarda tuz katılabilir) + 10gramlık zeytinyağı
    Saat: 22.30-23.00= Yatmadan hemen önce: Elma sirke ve limonlu içecek(bir bardak ılık su içerisinde 2 yemek kaşığı elma sirkesi ve 2 tatlı kaşığı saf limon suyu)
    KALORİ: 1.560kcal
    PROTEİN: 170gram
    K.HİDRAT: 110gram
    YAĞ: 44 gram
    Saygılar...
     

Sayfayı Paylaş