Beslenme Problemi

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Rigby tarafından 25 Kasım 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Rigby
    Offline

    Rigby Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2014
    Mesajlar:
    166
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    2-3 aydır omuz sakatlığından dolayı spor yapamıyorum. Zaten beslenmemde maliyetten dolayı iyi değil. Omuz iyileşti tekrar başlayacağım fakat bu sefer sağlam bir beslenme programı uygulamak istiyorum. Sizin uyguladığınız veya bana önerebileceğiniz minimum maliyete sahip bir beslenme programı var mı ? Olanlar yazarsa sevinirim.
    Boy:1.70
    Kilo : 60
    Yaş:18

    Definisyon ve Bulk için 2 ayrı beslenme programı atarsanız sevinirim.
     
  2. ali_san
    Offline

    ali_san Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2013
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Edirne
    bende bulk dönemindeyim yeni başladım spora 1.5 ay oldu 62 kilo ile başladım 67 kiloyum şu anda 6 öğün yiyorum. Öğrenciyim ekonomi bende de kötü:) Evde idman yapıyorum 50 kilo set aldım. Yetiyor şu anda ağırlık olarak. İdman programım burada: http://www.bodyforumtr.com/threads/...bell-ile-çalışma-proğramı-yapılış-Şekli.8554/
    Bulk diyetim ise:

    Sabah
    yulaf ezmesi
    lor peyniri
    reçel
    kepek ekmeği

    Ara öğün
    Yumurta 3 tane tam
    beyaz peynir

    Öğle
    Makarna (Lor Peyniri ile karıştırıyorum)
    Mısır haşlaması

    Ara öğün
    Elma
    Bisküvi (probis)

    İdmandan sonra
    Lor peyniri
    Ton Balığı
    Muz veya elma

    Akşam
    Pilav
    Tavuk göğüsü
    Salata (domates, salatalık), meyve suyu yada sos felan sıkıldıkça değişiyor

    Ara öğün
    Patates
    Çiğ bıldırcın veya tavuk yumurtası 2-3 tane

    not: haftada en az iki kerede balık yiyorum tavuk göğüsünün yerine genellikle.
     

Sayfayı Paylaş