Beslenme konusunda yardıma ihtiyacım var

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Omerckmk tarafından 12 Ekim 2016 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. Omerckmk
    Offline

    Omerckmk Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba Abilerim bana yardımcı olursanız çok sevinirim spora başlayalı 3 hafta oldu neler Benim için zararlı neler yararlı biliyorum ama kilo alamıyorum bu sporu bırakmayıda istemiyorum ölçülerimi yazayım yaş 15 Boy:160 kilo:41 hedefim haftada 1 kilo almak ve çok fazlada bütçem Yok kırmızı et çok fazla tüketemem haftada 1 palamut yiyorum bu arada okula gidiyorum sabahları evde kahvaltı yapıyorum ayriyetten annemin aldığı omega 3 ve ginko biliba kullanıyorum ve okula götürebileceğim yiyecekleri yazarsanız sevinirim bu arada kuruyemiş her gün tüketiyorum bana bir beslenme programı yazarsanız gerçekten çok sevinirim
     
  2. DewiLCraFT
    Offline

    DewiLCraFT Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2015
    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğretmen
    bu spora zengin sporu diyor bazıları kardeşim.
    şaka bir yana kas mutfakta yapılır derler.ona göre aklında bulunsun :)
     
  3. enthe45
    Offline

    enthe45 Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2016
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Her gün muhakkak yumurta tüketmeni öneririm hele o yaşta boyuna falan da katkısı olur. Lor peyniri tüket derdim ama lorda yağ yok, sana yağ da lazım o yüzden beyaz peynir tüket bolca. Ev yemekleri zaten işine gelir karb. ve protein deposu hepsi (nohut,fasulye vb.) Tavuk ucuz bir protein kaynağı. Kilosu genelde 10 tl oluyor ve bir günde de tüketmezsin bir kiloyu. Haftada 1 kez balık çok iyi olur, palamut zaten yağlı bir balık gelişimine katkıda bulunur. Okula da sağlıklı olduğu sürece istediğini getir. Her çeşit kuruyemiş veya evde hazırladığın ekmek arası herhangi bir şey (çikolata falan olmasın da, çöp gibi besin değeri) olabilir. Özellikle imkanın varsa barfiks çekmeni öneririm, o yaşta çok faydasını gördüm.
     
  4. Devon
    Offline

    Devon Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2009
    Mesajlar:
    529
    Beğenileri:
    113
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    İzmir
    Öncelikle 41 kilo gerçekten çok az. Doktorda hormon değerlerini ve kan değerlerini öğrenmeni öneririm diyetisyene gidip değerlerini kontrol ettir.
     
  5. John399
    Offline

    John399 Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    21 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    890
    Beğenileri:
    536
    Ödül Puanları:
    103
    Değerli üyemiz;
    Konu başlığınız kilitlenmiştir.

    Kilitlenme sebebi ;
    “Yardım”, “Şuna Bir Bakın”, “Böyle Yapsam mı?”, “Nasıl?”, “Birkaç Soru”, “Acil Yardım” ve bunların benzerleri, hiçbir açıklayıcılığı olmayan konular açmak yasaktır.

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız!
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş