Beslenme konusunda kafam cok karisik

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Alper10 tarafından 16 Haziran 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Alper10
    Offline

    Alper10 Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Herkese merhaba , forumda yeniyim.
    Boyum 185
    Kilom 70
    Yasim 17
    Vucudum ince ama yagli bir görünüşe sahip , spor salonuna yeni basladim bundan once 7 ay kickboks geçmişim var
    Vucumda %20 lik bir yag oranı var ama boyumdan pek belli etmiyorum.Amacim vücuttaki yagi tamamen atmak ve kas insa etmek.Bunun icin agirlil çalışmalarından once ve sonra 10ar dakikalik kosu yapıyorum , dinlenme günlerinde ise 30 dakikalik kosu.Sorunum su , bunları yaparken yediklerimede cok dikkat ediyorum ve zaten ince bir gorunumum var omuzlar pek genis degil dahada incelirim diye korkuyorum.Nasil bir beslenme programi uygulamam lazim hacim kazanip yazin sonuna kadarda yaglari atip ince bir bele sahip olmak için
     
  2. Alper10
    Offline

    Alper10 Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Yok mu yardim edicek
     
  3. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Yazın sonuna kadar yağları atıp bir yandan hacim alamazsın, hedefini gelecek yaz için koy. Sorunun kalanı için de öncelikle forumun bütün sabit başlıklarını okuyarak bir bilgi temeli yap kendine. Kısa cevap şu, ya önce bulka girip hacim arttırıp sonra yağ yakacaksın (bu bir süre yüksek yağ oranıyla gezeceğin anlamına geliyor) ya da önce yağları yakıp sonra hacim almaya bakacaksın (bu da bir süre Nazi kampından kaçmış gibi görünmeni gerektiriyor).

    185 boy ve 70 kiloda büyük ihtimalle düşündüğün gibi %20 yağ oranında değilsindir, bundan çok daha düşüktür yağ oranın. O yüzden yerinde olsam önce bulka girer, gerekli hacime kavuşunca da yağ yakardım. Bunu doğru yaparsan muhtemelen çok yağlı gözükmeden, ayda 1.5-2 kilo alarak 80-85 kiloya kadar çıkabilirsin. Öğlen yemeği saati de geldi, ilk iş 800-1000 kalorilik bir öğün yemek yiyip sonra sabit başlıklara dalabilirsin.
     
  4. gasparado
    Offline

    gasparado Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    arkadaslar benimde bazı konularda yardıma ihtiyacım var yasım 25 daha önce bu spora baslayıp cok kısa sürede inanılmaz sonuclar almıstım mesela ilk basladıgımda 19 yasındaydım yaklasık 4 ay devam ettim görenler sen nasıl 4 aydır geliyorsun deyip inanamıyorlardı su anki kilomdan daha hafif olmama ragmen o zamanlar kaslarım daha iri duruyordu sonra bıraktım tabi devam etmedim simdi aynı sonuclarını alamamam yaslamı alakalı 2013 ün mart ayında basladım bugüne kadar hic ara vermeden devam ettim yaz dönemi oldugu icin diyete basladım cardioyla beraber ancak sunu anladımki yaz dönemi icin diyet yapılacak bir vücudum yok yani yeterince büyüyemedim bence ve cardio diyet beni daha da kücülttü hacmen kilom 65 boyum 1.70 sizce nasıl bir beslenme programı izlemeliyim yani düsük karbonhidrata devam edersem sanırım bu ölcülerde gidecegim ya da bulk dönemi beslenme programına gecip kilo almayamı baslamalıyım beslenme rutinim cok iyi protein ihtiyacımı et ürünlerinden karsılıyorum sabah kahvaltısı haric karbonhidrat almıyorum ve antremanlarımı kahvaltıdan sonraya denk getirmeye calsıyorum aldıgım protein miktarının günlük 120 150 gram arasında degistigini söyleyebilirim
     
  5. Kadirzm45
    Offline

    Kadirzm45 Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2014
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    çalışırken yanlış bir şeyler yapıyorsundur belkide mesela ağırlık kaldırken 10*12 tekrarın seni çok yorması gerekir
    ben cahillik zamanında 40*50 yapıyordum çok yavaş gelişiyordu ağırlık arttırmamla gücüm arttı.
     

Sayfayı Paylaş