beslenme kürü

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve Phil_Heath tarafından 16 Ocak 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Phil_Heath
    Offline

    Phil_Heath Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2011
    Mesajlar:
    781
    Beğenileri:
    1.372
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Civil Engineer
    Yer:
    Istanbul-Southampton-Moscow
    arkadaşlar pharmaton multivitamin aldım (efervesan) ayrıca muscle tech in mass tech gainerini kullanıyorum ve antreman yaptığım günler mass techi 1.5 veya 2 ölçek spordan önce veya spordan sonra kullanıyorum...
    sizce pharmatonu gainer kullandığım günlerde kullanmamın bir sakıncası olur mu? karaciğerime vs çok yüklenmiş olur muyum veya bir etkisi olur mu?
    antreman yapmadığım günlerde protein tozu kullanmıyorum o yüzden sadece boş günlerde mi kullanmam iyi olur?
    ayrıca pharmatonu ne zaman kullanmam sizce uygun olur ? yemekten sonra akşammı yoksa antremandan önce sabah mı?
    ve de bir dahakine tablet olanı mı tercih edeyim yoksa efervesan olanı mı ?

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 19:13 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 18:23 ----------

    upppppppppppppppppp
     
  2. Phil_Heath
    Offline

    Phil_Heath Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2011
    Mesajlar:
    781
    Beğenileri:
    1.372
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Civil Engineer
    Yer:
    Istanbul-Southampton-Moscow
    dostlar yokmu bir bilgisi olan yardım edecek?
     
  3. draft
    Offline

    draft Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.563
    Beğenileri:
    1.666
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Mimar
    Yer:
    İstanbul
    multivitamin alarak karaciğere bir zarar vermek çok zor. Hergün kullanmanda bir sakınca yok ister tablet ister toz olarak. Protein tozuna gelirsek, günlük protein alımın yeterliyse protein tozunu off günde kullanmana gerek yok.
     
    Phil_Heath bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş