Beslenme ile ilgili

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve mycixx tarafından 15 Haziran 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. mycixx
    Offline

    mycixx Üye

    Katılım:
    17 Mart 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Şey merhaba yeni kayıt oldum da ben body e baslamadan önce cok araştırdım örneğin sabah karbonhidrat alirsak yağ oranin zor düşmesinden tutun da akşam 5 den sonra antreman yapmanın kaslari daha çok zorladigina kadar 3 ay boyunca çok sıkı bir beslenme programı koydum kendime
    Sabah kaltımda 10 yumurta beyazi ancak yanında bisey yok karbonhidrati sabah almamam gerek antremana gitmeden önce 1buçuk tabak esmer pirinç yanında 150 gram toplam 30 gr protein değerinde olan tavuk göğsü antremandan sonra hemen bi whey protein tozu yanında tekrar esmer pilav ve tavuk göğsü genel olarak beslenme kuralım bu şekilde ve günde 3 litre su sizce böyle başarıya ulaşabilir miyim
    --- Mesaj birleştirildi, 15 Haziran 2014 ---
    Hadi bi cevap
     
    Son düzenleme: 15 Haziran 2014
    ABEKAYNANA bunu beğendi.
  2. Sail
    Offline

    Sail Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2013
    Mesajlar:
    130
    Beğenileri:
    45
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşım gün içinde sana enerji gerek günüde sabah başlıyorsun.Sabah karbonhidrat tüketmen gerekir..
     
  3. ABEKAYNANA
    Offline

    ABEKAYNANA Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2013
    Mesajlar:
    448
    Beğenileri:
    185
    Ödül Puanları:
    43
    Meslek:
    Gurbetci
    Yer:
    Amerika yolcusu

Sayfayı Paylaş