Beslenme Düzenim

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve haileselassie tarafından 28 Ağustos 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. haileselassie
    Offline

    haileselassie Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2010
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle merhaba arkadaşlar ismim Ömer. 1.5 2 haftadır body yapıyorum .Öncesinde 3 yıllık amatör olarak yüzücülükle uğraştım.Biraz konuları inceleyerek 1 haftadır kendime bir beslenme programı hazırladım .Aramızdaki bilgili arkadaşlardan fikir almak ve beslenme düzenimde eksikler varsa öğrenmek için konuyu açıyorum.Yapmak istediğim vucut tarzı hacimli plaj vucudu tarzı bir vucut.Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.


    Kahvaltı: 4 adet yumurta ,100 grm yulaf ezmesi ,domates biber 150 grm lor peynir

    1.5 2 saat sonra ara öğün : 1 muz ve birkaç meyva

    Öğle yemeği : pirinç lapası 70 80 grm arası 30 35 grm makarna ,200 grm tavuk göğsü

    1..5 2 saat sonra antrenman öncesi : hafif dozda 30 40 grm arası yulaf ezmesi

    Antrenmandan 10 dk önce 1 kaşık bal 1 limonu sıkıp içiyorum

    Antrenman sonrası : 100 grm tavuk göğsü +muz + 1 bardak yeşil çay

    Yaşım 23
    Boy : 1 75
    Kilo : 66
    Yağ oranı: %10
     
  2. murat2
    Offline

    murat2 Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    200
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38
    Sabah Kalkış , 200 ML süt 100 Gram Yulaf.

    45 Dakika Sonra , 1 Bardak Yeşil Çay,4 Yumurta 1 Tanesi Tüm.Domates salatalık Biber, 100 - 150 gr lor peyniri .

    Ara : 1 Muz + 200 ML Süt İçine Doğra ez güzel oluyor :)

    Öğle Yemeği : Pirinç Lapası 250 Gram Veya Makarna + 200 Gram Tavuk Göğüsü + 100 Gram Lor

    30 Dakika Sonra Kahve 1 Fincan.

    1,5 Saat Sonra Antreman.

    Antremandan Hemen Sonra 1 Bardak Meyve Suyu + 150 Gram Lor.

    40 Dakika Sonra 200Gram Tavuk Göğüsü + 1 Kase Yulaf + 100 Gram Lor

    Akşam Yemeği Allah Ne Verdiyse Yağsız Yiyeceklerden Ekmeksiz Bir Tabak :)
    Mümkünse Sebze Ağırlıklı Olsun Ispanak , Pazı , Pırasa Vs.

    Gece Yatarken Yağsız 50 Gram Beyaz Peynir ve Uyku :)

    Antremanı çok sıkı yap,hareketleri nizami olarak yap fazla ağır kaldırcam diye , nizamiyeti bozma kilo zaman geçtikçe kendiliğinden artar ;)

    En az 50-60 Dakika Sürsün Antremanın ve Bitişinde İse 4x25 Mekik Çekmeyi İhmal Etme ;)
     
  3. haileselassie
    Offline

    haileselassie Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2010
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Teşekkürler kardeşim ,eğer eklemek veya düzeltmek isteyen arkadaşlar varsa buyursunlar.
     

Sayfayı Paylaş