BESLENME DÜZENİM 7 AYDA 121 KİLODAN 85 KİLOYA DÜŞTÜM

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve defkhan17 tarafından 21 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. defkhan17
    Offline

    defkhan17 Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2014
    Mesajlar:
    106
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Sabah 10 - 10:30 arası : 2 adet haslanmıs yumurta beyazı , 4 parmak genişliginde peynir , 5 adet zeytin , 3 dilim çavdar ekmegi , domatez salatalık
    UNUTMAZSAM ARA SIRA EVDE OLDUGUM ZAMANLARIDA SAAT : 14:00 ' 15:00 CİVARI : 1 KASE YOGURT
    Akşam 9 - 9:30 ARASI : Varsa 1 tabak sebze yemegi yoksa eger , 1 kase yogurt , 1 dilim çavdar ekmegi , ve domatez

    YAŞ : 17
    KİLO : 85
    BOY : 1,84
    HEDEF : 75
    NOT : BANA ÖNEREBİLİCEGİNİZ FARKLI Bİ BESLENME TÜRÜ VARSA LÜTFEN YARDIMCI OLUN
     
  2. egemennn
    Offline

    egemennn Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.908
    Beğenileri:
    1.727
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Edirne --- Çanakkale
    Kas yakmak icin guzel bi program fakat yag yakimi icin ayni seyi soyleyemiycem :)
    Gunluk kalorinizin 500 altinda alin daha fazlasi degil.yumurtayi arttirabilirsiniz.unutmazsam degol değil unutmayin ogle yemeginiz olsun tavuk gogsu koyun o yogurdun yanina aksamada tavuk koyun yada balik.kahvaltiyada lor peyniri light peynir light kasar koyun protein almaya bakin nerdeyse yok bu sizin yaptiginizda protein ve kaliteli yaglar alin zeytinyagi kuruyemis.yesil cay ve sekersiz kahve yag yskimi icin iyidir tavsiyelerim bunlar
     
  3. eci
    Offline

    eci Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    111
    Beğenileri:
    50
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Ölüm diyetine girmişsin, çok sağlıksız olmuş.
     
  4. ÜMDDMÜ
    Offline

    ÜMDDMÜ Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    260
    Beğenileri:
    92
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    BEAST
    Yer:
    GYM
    kardeşim yapmayın, tmm başarın çok güzel, ama aç yoluna gidiceksin, böyle olmazki. Bende 8 ayda 120 kilodan 82 düşdüm, ama yiyerek, spor yaparak düşdüm. Arkadaşın dediği gibi günde 500 kalori cebe koysan yeter de artar. Yağ yakımı olucaktır, sadece hafatada 1 kere vücudunu şok et(fazla ye ki yakmaya devam etsin) böylece senin için daha iyi olucak. Evde değlsen, üşenmiyorsan, akşamdan hazırla yemeğini, veya benim gibi 2-3 günlük yemeğini önceden yap.
    Sabah: 5-6 yumurta akı ile 80-100 g or peynirini karıştırıp omlet şelinde pişiriyorum. Onun yanında 100% her zaman salatlık ile domatesim olur.
    Öğlen: 250 g tavuk göğüsü, yanında 100 g pirinç veya bulgur + 200-300 g salata
    akşam: 250-300 g tavuk göğüsü + 200-300 g joghurt (light yani 0% yağ) + 200-300 g salata
    ara öğün olarak, salatalık, domates, havuç, biber azıma atıyorum.
    NOT: Yemekten önce, sırasında ve sonra Su iç Su iç Sı iç :)
     
  5. defkhan17
    Offline

    defkhan17 Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2014
    Mesajlar:
    106
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    şimdi söyle bişi var bugun 2 de 1 kase yogurt ve 2 dilim çavdar ekmegi yedim karnımı cok şiş hissettim sankı 2-3 kilo almıs gibi kötü hissettim yanı kendımı okadarını yersem nasıl olurum yoksa pskolojik olarakmı öyle oluyo ne biliyim S::S kafam karısık
     
  6. egemennn
    Offline

    egemennn Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.908
    Beğenileri:
    1.727
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Edirne --- Çanakkale
    Yahu tabiki psikolojik yada hizli yediginizdendir bukadar az kalori size zarar verir gercekten internette gunluk kalori ihtiyacinizi hesplayip 500 altnda almaya bakin
     
  7. defkhan17
    Offline

    defkhan17 Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2014
    Mesajlar:
    106
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    ben o kalori işini anlıyamıyorum işte ya nasıl yanı bi günde 500 altındamı kalori almaya calısıyım ?
     
  8. egemennn
    Offline

    egemennn Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.908
    Beğenileri:
    1.727
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Edirne --- Çanakkale
    Faceten ekleyen sizsiniz sanirim yanitliyorum :)
     

Sayfayı Paylaş