beslenme önerisi

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve guess tarafından 23 Ağustos 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. guess
    Offline

    guess Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2011
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    elektronik mühendisi
    Yer:
    istanbul-anadolu
    merhaba, forumda yeni sayılırım fakat oldukça araştırma yaptım. beslenme konusunda uzman arkadaşların önerilerine ihtiyacım var.

    kısa zaman öncesine kadar 122 kg dım. boyum 1.84. yaklaşık 4 aydır kardiyo, şınav ve beslenmeme dikkat ederek ve çok kas kaybetmeden 104 kg a indim. ölçümlere göre ağırlıklı yapdan gitti. 2 gündür multipower l-carnitin ve cla da kullanmaya başladım. bu yağdan kurtulmamı kolaylaştıracak sanırım.

    artık ağırlık antrenmanlarına başlayıp vücudu şekle sokmayı istiyorum. yapmak istediğim vücut şekli çok kalın kaslar, kollar değil. ama baklava karın kasları, estetik göğüs ve kol kaslarını hedefliyorum.
    spor salonunda hocam kg başına 1,5 gr protein almamı söyledi.

    sormak istediğim, kg başına protein dediği toplam kg a göre mi? yağsız kütleye göre mi? yani 76x1,5=114 gr protein mi yoksa 104x1,5=145,6 gr protein mi?

    soru 2; bu ihtiyacın bir kısmını bitkisel protein ile de karşılamak mümkün mü?
     
  2. demircan256
    Offline

    demircan256 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.910
    Beğenileri:
    2.223
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    güvenlik
    Yer:
    istanbul
    80 kg isen ; 130-140 grm protein almanız lazım günlük olarak.bu şekilde hesaplayın.


    Bahsetiğiniz vücut öyle çok kolay değil hele o yağlarla baya bir zor,size tavsiyem şu aşamada kendinize sıkılaşma yönünde idman programı ayarlamnız ve ondan sonra yağ yakıcı kullanmanızdır.

    Siz bu zaman diliminde mide hareketlerine devam edin,onlar alt tarafta gelişmeye devam etsin,taaki yağ değeriniz istenilen orana düştüğünde ancak o zmaan dıştan görünecelerdir.

    Tabi bunun için baya kilo vermeniz gerekecektir.Kiminde ..% 8-9 larda karın kasları görünürken kimisinde ise ; % 4-6 larda ancak görülüyor.

    Bunlara dikkat etmek lazım.
     
    guess bunu beğendi.
  3. guess
    Offline

    guess Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2011
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    elektronik mühendisi
    Yer:
    istanbul-anadolu
    merhaba, uzun soluklu olduğunu biliyorum ama son 4 aydır hayatımı tamamen değiştirdim.
    bitkisel proteinler bu hesaba dahil olabiliyor mu? yani nohut ve kuru fasulye ile protein alırsam işe yarar mı?
     
  4. demircan256
    Offline

    demircan256 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.910
    Beğenileri:
    2.223
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    güvenlik
    Yer:
    istanbul
    evet bahsettiğin gıdalar yararlıdır.özelden de uzun uzun açıkladım...

    Kolay gelsin.
     
    guess bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş