besin listem

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve rapperuzi tarafından 15 Şubat 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. rapperuzi
    Offline

    rapperuzi Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2014
    Mesajlar:
    167
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Selam günde 3 öğün yiyorum biraz kilo fazlam var bu yüzden :)) sabah 4 yumurta beyazı 2 adet domates 2 adet çavdar ekmeği
    yağsız beyaz peynir yeşil çay öğlen 100 gram tonbalıklı salata 1 kase yoğurt portakal suyu akşam 1 kase mevsim salatası brokoli kırmızı mercimek çorbası ve sebze yemeği sizce kas inşa etmede yeterlimidir
     
  2. 3duLa
    Offline

    3duLa Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    33
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Akşam yemeğine 150-200 gr civarı tavuk göğsü yada kırmızı et eklemelisin en azından. Kilo fazlam var demişsin o yüzden karbonhidratı düşük almak istiyorsun sanırım ama mesela öğle yemeğini değiştir tavuk yada kırmızı et-makarna yada pilav kilo almak istemiyorsan lapa - yağsız tuzsuz :D tonbalıklı salatayı ara öğün olarak tüket akşam yemeğini de dediğim gibi tavuk yada kırmızı et + makarna yada pilav aynı mantık. Geceleri yatmadan 1 saat önce 500 ml yağsız süt yada peynir yiyebilirsin :)
     

Sayfayı Paylaş