1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

Berk'in Gelisme Günlüğü

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve BertanBerk tarafından 9 Mart 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 8 üye.
  1. BertanBerk
    Offline

    BertanBerk Üye

    Katılım:
    3 Mart 2009
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Herkese selam,

    Bu başlığın altına bugünden itibaren her ay çektiğim fotoraflarımı koyucam, böylece gelişimimi hep beraber takip edip yorum yapabilicez.

    Başlamadan önce (0. Ay)

    Baslamadan önceye dair pek düzgün resmim yok o yuzden buraya yazın çekilen bir fotorafımı koyucam size ne kadar referans olabilir bilemem...

    http://img15.imageshack.us/my.php?image=vucut0.jpg

    3. Ay Sonu

    Aslında 3.5 oldu sayılır ama olsun biz 3 diğelim ;)

    Supplementler

    GNC %100 Whey

    Program

    Pazar

    Incline Press 12-10-8-6
    Bench Press 10-8-6-6
    Incline Dumbell Press 8-6-6
    Pull Over 10-10-10
    Vertical Butterfly 12-12-12

    Pazartesi

    Lat PullDown 12-10-8-6
    T-Bar Rowling 10-8-6-6
    Narrow Grip PullDown 10-10-10
    One Arm Bendover Rowing 12-12-12

    Salı

    Sadece Mekik + Kardio

    Çarşamba

    Scot Curl 12-10-8-6
    S-Z Bar Narrow Grip ArmCurl 10-8-6-6
    Concentration 12-12-12
    Narrow Grip BenchPress 10-8-6-6
    Triceps Press 10-8-6-6
    Cable Over Head Triceps Extantion 12-12-12

    Perşembe

    SQUAT 12-10-8-6
    Lunge 12-12-12
    Leg Extantion 12-12-12
    Leg Curl 12-12-12
    Culf Raises 20-20-20

    Cuma

    Neck Press 12-10-8-6
    Shoulder Press 10-8-6
    One Arm Side Lateral Raises 8-6-6
    Lateral Raises 12-12-12
    Reverse Raises 8-6-6
    Reverse Pebback 12-12-12

    Sonuç

    Boy: 1.86cm
    Kilo: 75 kg
    Omuz: 112 cm
    Gögüs: 96 cm
    Bel: 83 cm
    Kol: 32 cm

    Resimler

    Pozlarım hiç profosyenel değil biliyorum ancak daha ortada övünülücek bir kas kitlesi ve vücut yokken özenti durur gibi geldi bana o yuzden normal pozlar vermeye çalıştım.
    http://img162.imageshack.us/my.php?image=arka1.jpg

    http://img217.imageshack.us/my.php?image=arka2.jpg

    http://img15.imageshack.us/my.php?image=arka3.jpg

    http://img15.imageshack.us/my.php?image=on1.jpg

    http://img15.imageshack.us/my.php?image=on2.jpg

    http://img15.imageshack.us/my.php?image=on3.jpg

    http://img162.imageshack.us/my.php?image=on4.jpg

    Hedefler

    Hepimizin kısa vadeli hedefleri var. Ben kendiminkileri size kendi resimlerim üzerinden göstermek istedim. Diğer adamların anatomisinin ve genetik yapısının benden farklı olduğunu bildiğim için bunun biraz daha gerçekçi olacağını düşündüm. Herhangi bi anotomi bilgisine sahip değilim o yuzden resimlerde çeşitli hatalar olabilir.

    DIKKAT! : Aşağıdaki resimler sizlere resimlerin konulduğu aydan itibaren hedeflerim konusunda fikir kazandırmak amacıyla editlenmiştir. Lütfen yorumlarınızı yukarıdaki resimler üzerinden yapınız.

    Yukarıdaki resimlerin ilkinde dikkatinizi çekmiştir belimin arka bölgesinde yağlanma var :( Şu hayatta en nefret ettiğim şey bu yastıklar o kadar cardio yapmamın tek sebebide bunların yok olması. Hocalarım bunlarla ilgili olarak deri olduklarını hacimlendikçe yok olcaklarını söylüyorlar. Hedefim en kısa zamanda aşağıdaki gibi olmak önerilerinizi bekliyorum. Ne gibi hareketler yada beslenme stratejileri bana bu konuda yardımcı olabilir? Şu an hacim için çalışıyorum ancak sizce ilk önce yağ yakıcı vs kullanarak ve diyet yaparak bunlardan mı kurtulmaya çalışsam? Yağ yakarken edindiğim kas kütlesinden kaybetmemek için yapabileceğim bişey var mı?

    http://img22.imageshack.us/my.php?image=arka1hedef.jpg

    Yukarıdaki 2. ve 4.resme ilişkin hedeflerim ise aşağıdaki gibi

    http://img22.imageshack.us/my.php?image=arka2hedef.jpg

    http://img22.imageshack.us/my.php?image=on1hedef.jpg

    Daha önce belirttiğim gibi bir önceki programda GNC 100% Whey kullanmıştım önümüzdeki haftadan itibaren Optimum Whey kullanmayı planlıyorum. Başka tekviyelere sizce ihtiyacım var mı? Hedeflerim doğrultusunda her türlü öneriye ve yapıcı eleştiriye açığım...

    Beslenme

    Her sabah kalkar kalkmaz 2 büyük bardak su içiyorum kahvaltıda 3 yumurta beyazı yiyorum, Ailemle yaşadığım için evde ne pişerse onu yiyorum pek bi değişiklik yapmadım.

    Örnek olarak bugün...

    Sabah

    2 bardak su
    3 yumurta beyazı
    yarım simit

    Öğle

    Aşağı yukarı 150gr lık tavuk şnitsel ve pilav

    Akşam

    Kuşbaşı et ve pilav

    Aralarda genelde meyve ve patlamış mısır yerim. Mısıra çok az zeytin yağı ve tuz eklerim. Kola içmemeye çalışıyorum içersem zaten diet içerim ; bi faydası olmadığını biliyorum ama normal çok şekerli geliyor. Gece krizim tutarsa kinder süt dilimi yiyorum. Her gün 500ml yağsız süt içiyorum. Antreman günleri protein tozumu 500ml yağsız sütüme katar antreman çıkışı içerim, kardio çalışcaksam yarım saat önce sigma-tou carnitine alırım.

    4. Ay için programım -> http://www.bodyforumtr.com/vbforum/program-m-nas-l-t17723.html

     
  2. CEW!Q
    Offline

    CEW!Q Yeni Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2008
    Mesajlar:
    154
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    0
    Azminden dolayı tebrikler. Bu spor hakkında pek fazla tecrübem yok bende yeni başlayanlardanım.
    GNC 100% Whey, bu tür şeyler daha erken değilmi acaba_? Bir hocanın talepleri doğrultusunda mı ilerliyorsun antreman + kullandığın madde meselesinde_?
     
    BertanBerk bunu beğendi.
  3. BertanBerk
    Offline

    BertanBerk Üye

    Katılım:
    3 Mart 2009
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    @CEW!Q: Eywallah abi saolasın, bu spor azim işi ;) Evet bir hocanın gözetimi altında çalışıyorum.Gerek programımın ağırlığı gerekse derslerimin yoğunluğu ( Endüstri Mühendisliği okuyorum) sebebiyle protein tozunu bana hoca önerdi.
     
  4. QYPCHAQ
    Offline

    QYPCHAQ Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara
    CEW!Q haklı,supplement kullanmaya erken başlamışsın,onun dışında gelişme var tabi ama sanki 3,5 ayda daha iyisini yapabilirdin,o da beslenmendeki eksiklikten kaynaklanıyo sanırım,biraz beslenmene ağırlık vermen gerekiyo.bi de neden cardio filan çalıştığını anlamadım,ihtiyacın olduğunu düşünmüyorum,zaten öyle yağlı,fazla kilolu filan değilsin..
     
    BertanBerk bunu beğendi.
  5. BertanBerk
    Offline

    BertanBerk Üye

    Katılım:
    3 Mart 2009
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    @QYPCHAQ: Dediğim gibi hocanın tavsiyesiyle başladım zaten pisikolojik etki dışında öle çokta etkili bişey olduğunu sanmıyorum GNC Wheyin. Şuanda ara vermiş durumdayım zaten. Beslene daha çok önem verken ne demek istediğini biraz daha açabilir misin? Daha çok ye ve daha sağlıklı ye cinsinden birşeyler mi? Kardio konusunda gelince; salondaki kocam kardionun vücut gelişimi açısından gerekli ve faydalı olduğunu savunuyor vede resimlerde görebileceğin gibi bel bölgemdeki yağlanmada şikayetçiyim, onları eritmek amacıyla yapıyorum. Yapmasam daha iyi bir gelişmemi gösteririm?
     
  6. sleepy
    Offline

    sleepy Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    843
    Beğenileri:
    639
    Ödül Puanları:
    0

    3,5 ayda şöyle olurdu, 5 ayda bu kadar olurdu derken kişinin spora şu anki bilgisiyle başlamadığını hesaba katın!

    Her başlıkta görüyorum bu tarz yorumları.

    Hiç gerçekçi gelmiyor.

    Şu anki bilgimle, spora başladığım zamankini karşılaştıramıyorum bile.

    Bişey bilmiyordum ki..

    Bunları düşünerek daha gerçekçi yorumlar yapın.
     
    BertanBerk bunu beğendi.
  7. QYPCHAQ
    Offline

    QYPCHAQ Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara
    zaten gerçekçi yorumlar yapıyorum burda,bende yeni başladığımda şuanki kadar bilgili değildim,ama en azından yumurta,ton balığı vs şeylere yüklenip,normal beslenmemden çok daha iyi beslenmem gerektiğini biliyodum,belki sadece beslenme ve antrenman işi olmayabilir,bir çok etken var ama biz burda kişilerin daha iyisin yapması için yorum yapıyoruz,kimse kimsenin kötülüğünü istemez,burda eleştiri yapıyosak o kişinin daha iyi olabileceğini düşündüğümüz için yapıyoruz.
    insanların nasıl yorum yapması gerektiğine karışmayın.
     
  8. QYPCHAQ
    Offline

    QYPCHAQ Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara
    belsnmene önem ver derken,daha önceki rutin beslenmeni biraz değiştirmen gerektiğini düşünüyorum,bende senin gibi ailemle beraber normal bi hayat sürüyorum ama bu spora başladıktan sonra beslenmemi değiştirdim,yine ev yemekleri yiyorum,normal bi insan gibi yaşıyorum tabiki ama bunun dışında extra şeyler yapmaya çalışıyorum.forumu araştırırsan sana çok faydalı olacaktır,ne yemen gerektiği konusunda,hangi besinde hamgi değerlerin olduğu konusunda vs sana çok faydalı bilgiler sunacaktır,ben hiç bi zaman hocayla bile çalışmadım,benim hocam bu forum oldu.cardio konusuna gelince,bana göre ihtiyacın yok,belindeki o bölgeyi şimdilik hiç önemseme,çünkü henüz yenisin,hacim kazanman lazım,kas kütlen eksik,cardio daha çok definasyon yaparken,yağ yakmaya yönelik,kondisyon kazanmaya yönelik yapılan bişey,sen şimdilik sıkı ağırlık çalış,iyi beslen,hacim kazan,cardioyu daha sonra yaparsın.
     
    BertanBerk bunu beğendi.
  9. BertanBerk
    Offline

    BertanBerk Üye

    Katılım:
    3 Mart 2009
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Bu kardio konusunda seninle aynı yönde çok tavsiye aldım o yuzden artık yapmamaya karar verdim ama mekik devam. Yumurtadan çocukluğumda ananem zorla yedirdiğinden midir nedir hayatım boyunca nefret ettim ama sırf bu spor için artık günde 3 tane yiyorum gerekirse artırırızda ;) ton balığı olayınada senin tavsiyen üzerine başlıycam. Bugünü zaten forumda beslenme arastırmaya ayırdım inşallah daha çok şey öğreniriz. Ah bide evde sürekli kızartma pişmese T_T bugünde köfte var. Nese allaha şükür bulamayanlarıda düşünmek lazım.
     
  10. QYPCHAQ
    Offline

    QYPCHAQ Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara
    bunları yaparsan inan kısa süre sonra kendini aynada tanıyamazsın,ne kadar geliştiğini kendinde göreceksin,tabi genetiğinin ne kadar uygun olduğunu bilemeyiz,yaşınıda bilmiyorum,ama inançla,azimle ve disiplinle yapılan bir bb'den sonuç almaman için hiç bi sebep yok.insnaların seni görüp ooo berk,naptın sen ya,vücut filanmı çalışıyosun dediklerinde işte o zaman meyveleri toplamaya başladığını anlıycaksın,ve isteğin arzun iyice artıcak,iyice gaza geleceksin ve bu sporun peşini bırakmıycaksın..
    başarılar..
     
    BertanBerk bunu beğendi.
  11. BertanBerk
    Offline

    BertanBerk Üye

    Katılım:
    3 Mart 2009
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    QYPCHAQ: Yaş 21 olcak ayın 21'inde :) Aslında benzer yorumlar duyuyorum aslına bakarsanız size ilk halim die referans olarak koyduğum resim pozda kolları arkaya doğru attığımdan mıdır nedir olduğumdan daha iyi çıkmışım göğüslerim omuzlarım daha geniş çıkmış, aslında yazın o kadar iyi değildim :)
     
  12. fatihiskender
    Offline

    fatihiskender Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2008
    Mesajlar:
    73
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    muhasebe
    Yer:
    karadeniz
    mısır yeme !

    tuzlu ve şekerli gıdalarıda azalt yada hiç kullanma.

    oğle yedığının yarısı kadarını ıkındı vaktınde de ye.

    sabahla öğlen arası biraz 50gr peynır ye bari.

    bu veya benzeri bir beslenme senı ancak suplamentlerden verım alacak hale getirir.

    yağları da dert etme. ya fazla karb. alıyorsundur yada yukarıda yazdığım gıbı mısır mesela boyle beslenıyorsundur.

    dahası sana kolay gelsin. idman programı iyi
     
    BertanBerk bunu beğendi.
  13. BertanBerk
    Offline

    BertanBerk Üye

    Katılım:
    3 Mart 2009
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Yorum ve tavsiyeler için sağol Fatihİskender ;), Karbonhidrat ağırlıklı beslenmeninmi bel bölgesinde yağlanma yaptığını düşünüyorsun? O zaman anında mısıra ve patatese paydos! :D Bu uğurda veremiyeceğim ödün yapamıyacağım şey yok! Forumun beslenme bölümünüde gözden geçirdikten sonra sabah öğle arası 1 elma ve 100gr peynir, öğle aksam arası ise ton balığı yemeye karar verdim umarım faydalı olur. :)
     
  14. fatihiskender
    Offline

    fatihiskender Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2008
    Mesajlar:
    73
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    muhasebe
    Yer:
    karadeniz
    papatesi haşlama olarak ye.
    ve mutlaka ye. en azında öğün kıtlığı çekersen idman öncesi 2-3 patates haşlaması( tuzsuz malesef) yıyebılırsın.
    her günümüz bir olmuyor bazen fazla oluyor öğün fazlası olmasın diye yiyemiyoruz bazende hiç olmuyor, makarna patates vs. ne yapalım bu spor her yonden fedakarlık istıyor.

    karb. ağırlıklı beslenme kilo yapar gıbı bır yaklaşım vg bılınçlığıne terstır. idmanda yakıt olan karb. idman oncesi almalıyız gece alırsan, şüphesiz karb fazlası sorunu yaşarsın. vucut bu neyi nezaman istediğini çok iyi bilmelisin.
     
    BertanBerk bunu beğendi.
  15. BertanBerk
    Offline

    BertanBerk Üye

    Katılım:
    3 Mart 2009
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Çok tessekkurler FatihIskender. Gerçekten çok faydalı bilgiler verdin dediklerine birebir uygulayacağımdan emin olabilirsin ;)
     
  16. Kan Mevsimi
    Offline

    Kan Mevsimi Yeni Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    505
    Beğenileri:
    125
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Isparta
    ben resımlerı goremıyorum ? sayfa acılmıyor.

    Edıt: Tamam acıldı bı sorun oldu o an sanırım.
     
  17. BertanBerk
    Offline

    BertanBerk Üye

    Katılım:
    3 Mart 2009
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    @KanMevsimi: Baktıktan sonra bir iki yorum yaparsan çok sevinirim :) Bu yorum olayı ben çok motive ediyoda XD
     
  18. Kan Mevsimi
    Offline

    Kan Mevsimi Yeni Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    505
    Beğenileri:
    125
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Isparta
    Ben uygun pozları goremedım. Arka, ön. Biceps yok kanat yok yanı yorum yapacak cokta fotograf koymamıssın. Ama bu fotolara gore 3 ayda ne beklıyorsun anlamadım onuda. Daha cok yenısın sende farkındasındır ne oldugun konusunda. 3 ay ıcın ılla konusacak olursa normal bır vucut. Bu dedıklerım senın moralınıde bozmasın. cunku daha 3 ay sonucta daha yenı yenı yapılanma baslıyor dıyebılırız. Sen devam et 7. ayda falan koy o zaman emınım cok guzel yorumlar alırısn.

    Basarılarının devamını dılerım ınsallah bırakmazsın ve sporun saglık ıcın oldugunu unutmazsın.
     
    BertanBerk bunu beğendi.
  19. BertanBerk
    Offline

    BertanBerk Üye

    Katılım:
    3 Mart 2009
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    @KanMevsimi: Eywallah saol :) Yok bırakmaya pek niyetim yok. Pozlara gelince dediğin gibi dha ortada pek bişey yok o yuzden komik olur gibi geldiği için öle pozlar vermedim. Şimdiden koyuyımda sonra oluşan farkları görelim diye şeyettim. ;)
     
  20. umur35
    Offline

    umur35 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.124
    Beğenileri:
    1.023
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İzmir
    Yaklasık 5 ay olmus olmalı..Artık yenı resımler koymanın zamanı gelmedı mı...:)
     

Sayfayı Paylaş