Bench Sehpasının Ters Olması

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Renesis tarafından 16 Ekim 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Renesis
    Offline

    Renesis Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2010
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    13
    Arkadaşlar bende şu ağırlık sehpasından var ( http://www.agirliksehpasi.gen.tr/_images/310/19.003.4646.000101t4.jpg ) ama bunu üreten zeki! çinliler ağırlık taşıyıcı kollarını sırt yastığının ortasına denk düşürdüklerinden dolayı incline bench yapılmıyor (bar kollara çarpıyor)....flat bench press yapmak için de ağırlığı ters alıp koymak gerekiyor...yani bench barını arkadan değil önden alıp koymanız lazım flat bench press yaparken....hafif kilolarda sorun yaratmayan bu eylem kg arttıkça eklemlerimi zorluyormuş gibi hissediyorum.Sizce barı hareket bitiminde arkaya doğru değilde öne doğru bırakmak fizyolojik açıdan ters bir durummudur eklem vs sakatlığı yaratır mı?
     
  2. Renesis
    Offline

    Renesis Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2010
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    13
    fikri olan yokmu arkadaşlar?
     
  3. columbu
    Offline

    columbu Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    531
    Beğenileri:
    1.017
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Fizyolojik olarak ters bir hareket değil, ancak baskıyı güçlü göğüs kaslarından alıp hassas omuz kaslarına vereceğinden sakatlanmaya sebep olabilir.
     

Sayfayı Paylaş