Bench Press şe yaramıyor...!

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Cago tarafından 9 Mayıs 2007 başlatılmıştır.

  1. Cago
    Offline

    Cago Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2006
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar 1 yıldır body yapıyorum...Baya bi gelişme sagladım...Ama goguslerde verim alamıyorum...Bench press hiç işe yaramıyo ben de...Dumble press de 31.5 kilo yla yapıyorum son 2 aydır ama o da fayda etmedi...Bana oneri de bulunursanız sevinirim....Boy:1.90 Kilo:80...
     
  2. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.494
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    göğüs antremanının tamamını uyguladığın sırayı setleri ve tekrarları ile yazarsan daha kolay yardımcı olunabilir..dinlenme sürelerinide ekle..
    triceps kanat ve ön omuz gelişimin nasıl..
     
  3. ozky
    Offline

    ozky Üye

    Katılım:
    16 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    140
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Diez'in dediği gibi tam programını bilmeden bir şey söylemek doğru olmaz ama tahminim daha fazla ağırlık kaldırıcam diye hareketi yanlış yaptığın yönünde olacak.Yanlış anlama çok sık karşılaşılan bir durum olduğu için söyledim.
     
  4. Cago
    Offline

    Cago Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2006
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özellikle gelişim için son 3 aydır tek gun gogus giriyorum....

    Incline bench press 10-8-6-4
    Flat dumble press 10-8-6-4
    Butterfly 10-8-6-4
    Dips 4*Max.

    Başka hiçbirşey yapmıyorum o gun....Dinlenme suresi 1 dk yı buluyo setler arasında....hareketler arası da 2 dk dır herhalde...hatta ozellikle gogus antrenmanları gunu beslenememi daha da arttırıyorumm...ama olmuyo napacagımı şaşırdım artıkk...Sık sık da program degiştirmek zorunda kalıyorum...Verim alamıyınca....
     
  5. Cago
    Offline

    Cago Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2006
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bu arada omuzlarım dan ve tricepslerimden cok iyi verim alıyorum....En sevdigim kısımlar oralar zaten...Salondaki herkesin de dedigi şey bi gogus yapsan tam super olacak...
     
  6. guardbody
    Offline

    guardbody Özel Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2004
    Mesajlar:
    3.414
    Beğenileri:
    1.565
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    KALİTE TEKNİSYENİ
    Yer:
    MAGNESIA
    piramit sistemi kısa süreliğine bırakıp birkaç hafta super set üzerinden antrenman uygula.set sayılarını çok yuksek tutma.ardından yeni hazırlanan programda yaz mevsimine yonelık olan uygun bır program belirle.aksi taktirde yıkım artacaktır.
     
  7. asrin78
    Offline

    asrin78 Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2007
    Mesajlar:
    465
    Beğenileri:
    217
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    MUHASEBE
    Yer:
    İSTANBUL
    bir press bir açış yapmayıda deneyebilirsin!
    ayrıcı pull over eklesen iyi olur göğüs programına!
     
  8. asrin78
    Offline

    asrin78 Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2007
    Mesajlar:
    465
    Beğenileri:
    217
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    MUHASEBE
    Yer:
    İSTANBUL
    ayrıca kendi vücut reismlerim bölümde pump foreverin başlığını incele.onun göğüsler çok iyi mesela onun programını uygulayabilirsin.
    yada onun göğüs antremanı sonrası streching programı var çok işe yaradığını söylüyor partner bulamadığım için ben yapamıyorum!
     
  9. SCHWARZXXL
    Offline

    SCHWARZXXL Özel Üye

    Katılım:
    15 Mart 2006
    Mesajlar:
    3.591
    Beğenileri:
    4.610
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Incline ve flat press sonuna her ikisi için de drop set eklemeni öneririm göğsünün biraz yanmaya ihtiyacı var. Bir press bir açış da yardımcı olacak. Göğüsü tek gün girmeye devam et.
     
  10. FleXoR
    Offline

    FleXoR Özel Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2005
    Mesajlar:
    7.062
    Beğenileri:
    10.104
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Antrenör - Yazar
    Yer:
    Kırklareli & sivas

    Tekrar yazmamak için daha önce yazdığım bir yazıyı taşıdım dikkatlce okuyunuz
     
  11. Cago
    Offline

    Cago Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2006
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar herkes güzel şeyler soylemiş de bana tam bi program soyler misiniz acaba...?...Boyle daha iyi olur benm için...
    Bu arada 1 yıldır body yapıyorum bunu soylıyım dedim....Ben artık tam bi hacim programı istiyorum hocalarımdan gogusler için...Ben artık kafa yoramıyorum goguslerim için gercekten... :( ...Cok yoruldum yane...
    Acayip kafaya takıyorum...
    Bi de dedigim gibi hafata da bi kez tek gun giriyorum...Boyle mi devam etmeliyim....
     
  12. asrin78
    Offline

    asrin78 Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2007
    Mesajlar:
    465
    Beğenileri:
    217
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    MUHASEBE
    Yer:
    İSTANBUL
    ben haftada bir gün giriyorum
    prg şöyle misal istiyorsan

    incline bench press 4*8
    inchline bench açış 4*8
    bench press 4*8
    bench açış 4*8
    pull over 4*8
    dips max

    inchline daha çok önem veriyorum ben. üst kısmı şişiriyormuş snouçta. direk benchle başlarsam inchline performansım düşüyor. ama inchline başlarsam benchi nedense o kadar çok etkilemiyor.ayrıca arada bir benchleri dumbell yapamyı öneririm 2 hafta bar 1 hafta dumbell giriyorum ben.Dumbellla daha aşağı indirebildiğin için etkilenmeyen bölgelelride çalıştırabiliosun bara göre!
     
  13. Cago
    Offline

    Cago Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2006
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya benm de program senn kiyle nerdeyse aynıydı ama overtraning olmasından korkuyorum acıkcası...6 hareket bi arada....Bi de dips sizce hacim almamış goguse olumlu etkide bulunur mu...:?
     
  14. SCHWARZXXL
    Offline

    SCHWARZXXL Özel Üye

    Katılım:
    15 Mart 2006
    Mesajlar:
    3.591
    Beğenileri:
    4.610
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Bu program hacim için ağır.
    Incline bench, growth üstünde daha etkili ben de öneririm. Bunu bir gün ağır incline, hafif flat diğer gün ağır flat, hafif incline şeklinde yapıp, açışların birini atar ve pull over ve dipse abanırsan daha faydalı olacak. Böyleyken dipste zaten performans alamazsın. İlacın yüksek ağırlık ve presslerde üstüne drop set.
     
  15. hoterme
    Offline

    hoterme Üye

    Katılım:
    15 Ocak 2007
    Mesajlar:
    219
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşım tekniğine çok dikkat et. daha sonra maksimalerini al programını ona göre hazırla ben süper seti çıkaracak çok nadir kişiler biliyorum tam anlamı ile yapan tabiki. hipertrofinin çalışmasında çalıştığın bölgenin çok yıpratman gerek tabiki bunlar içinde tekrar sayını 12 tut derim yazılarıma bakarsan maksimal almayı anlatım ve çalışma şekilerini bi kaç arkadaşa hareket yavaş olcak çünki amacımız kası yormak. 4 tekrar sana çok faydalı bi kaldırma olmayacak. ve çok teknik var body için uygulanan hipertrofide onlarıda kontrol içinde yapmak gerek ve senin kapasiteni ve maksimallerini alman gerek ki ne düzeyde olduğunu bileyim sanada mantığını anlatıp program yazmayıda kendine göre kişileştir ki faydasını gör. sorun olursada bildiğim kadar sana yardımcı olurum
     
  16. [Zafer]
    Offline

    [Zafer] Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.272
    Beğenileri:
    238
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    Üniversite öğrencisi
    Yer:
    İstanbul
    Hoterme çok haklı,göğüste tekrar sayısı bence de 8 den aşağı olmamalı,4 ve 6 tekrarlar hacim için yetersiz kalıyo.
     
  17. CENTAUR
    Online

    CENTAUR Guest

    Ben ilk baştan beri çok uzun bir süre 8,7,7,6,6 şeklinde bench, 7,7,6,5 şeklinde incline bench çalıştım, bende bunu savunmuyorum, ama göğsüm gelişmedimi? evet gelişti, ağırlık takıntısı olan biriyim bunu daha henüz yenebildim galiba en güzeli piramiti biraz yaymak 12-10-8,7,5 gibi :idea: .

    Saygılar.
     

Sayfayı Paylaş