belden aşagısı

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve teomar33 tarafından 5 Şubat 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. teomar33
    Offline

    teomar33 Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    selam arkadaşlar forumda yeniyim kuraL hatası yaparsam afola.ben 22 yaşındayım 1.68 boyundayım .vucudum çok şekilsiz.ne yaparsam yapayım belden aşagım incelmiyor(bundan kasıt kalçalarım ve baldırlarım roberto carlosdan daha şişkin).buda çok çirkin bi görünyü yaratıyo.kıyafet seçimi benim için işkence.lütfen yardım edin...
     
  2. BByaşamaktır
    Offline

    BByaşamaktır Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    90
    Beğenileri:
    105
    Ödül Puanları:
    0
    kes pantolları yada xxl giy çuval gibin urgan bağla
     
  3. uykusuzburak
    Offline

    uykusuzburak Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2006
    Mesajlar:
    849
    Beğenileri:
    866
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    turizm
    bu gibi mesajlar yerine yararlı mesajlar yazmak daha mantıklı sanırım. gelelim asıl konuya bacak ve kalçaları eritmek için çeşitli hareketler mevcut. bu haraketleri forumdan aratarak bulabilirsin. yağ yakmanın temeli düşük kilo çok tekrardır. ayrıca koşu, hızlı tempo yürüyüş, merdiven tırmanma gibi basit egzersizlerde uzun vadede işe yarayabilir.
     
    sivasli ve (silinen üye bunu beğendi.
  4. Tun4
    Offline

    Tun4 Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2010
    Mesajlar:
    301
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    38
    Hocam bol bol kardiyo yapmalısın. Sırf bacakdaki yağları yakmak için bir hareket yok, bölgesel yağ yakamazsın. Bisiklete bin, koşu, hızlı tempo yürüyüş olsun, bunun yanında imkanlar dahilinde yüzme olsun ya da aklına gelebilcek her türlü kardiyoyu yapabilirsin çeşitlendirerek. Burda önemli nokta nabızını yüksek tutmak, Kondisyon yaptıkca HIIT gibi ileri seviye kardiyo antremanı yapabilirsin, forumda araştırırsan bulursun, şimdiden kolay gelsin
     

Sayfayı Paylaş